Bums??????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.852 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Er meget i tvivl om hva det er Mille har fået på kinden og underlæben??

Det startede med noget der lignede et forkølelses sår, men nu sidder det på læben og på kinden??

Spurgte lægen i mandags, om han kunne sige hva det var, men han havde ingen idé, og på det tidspunkt lignede det mest starten på skoldkopper, men igår sprang blæren på den på kinden, og den er så kommet tilbage nu ?? .. Ved sku ikk om jeg tør sende hende i VS imorgen ???? Hva hvis det smitter ???

Har lige taget et billede a hende mens hun sov ude, men nu er den på kinden sprunget igen ..

(dårlig billede kvalitet, men kan ikk lige tinde vores kamera ?? )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Jonatansmor

MillesMor111010 skriver:

Er meget i tvivl om hva det er Mille har fået på kinden og underlæben??

Det startede med noget der lignede et forkølelses sår, men nu sidder det på læben og på kinden??

Spurgte lægen i mandags, om han kunne sige hva det var, men han havde ingen idé, og på det tidspunkt lignede det mest starten på skoldkopper, men igår sprang blæren på den på kinden, og den er så kommet tilbage nu ?? .. Ved sku ikk om jeg tør sende hende i VS imorgen ???? Hva hvis det smitter ???

Har lige taget et billede a hende mens hun sov ude, men nu er den på kinden sprunget igen ..

(dårlig billede kvalitet, men kan ikk lige tinde vores kamera ?? )

Det der får drengen også... Aner ikke hvad det er, men han får sine i nakken, på højre side ved ribben og så 2 i ansigtet?

Troede først det var loppebid, men ingen af dyrene han har kontakt med, har lopper. Så troede jeg det var den myg vi har i huset, men det gør ikke noget for ham hvis jeg klør i det......

Var inde omkring noget allergi... men det tror jeg ikke...

....... pas ....

Anmeld

2. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Jonatansmor skriver:

Det der får drengen også... Aner ikke hvad det er, men han får sine i nakken, på højre side ved ribben og så 2 i ansigtet?

Troede først det var loppebid, men ingen af dyrene han har kontakt med, har lopper. Så troede jeg det var den myg vi har i huset, men det gør ikke noget for ham hvis jeg klør i det......

Var inde omkring noget allergi... men det tror jeg ikke...

....... pas ....

Hmm ..  det noget mærkeligt noget

Anmeld

2. november 2011

NikolineMor

Min datter har også haft den slags knopper og min læges bedste ud var at det er tandknopper, og at de ikke smitter.

Anmeld

2. november 2011

Janni.

Pas, jeg ved det heller ikke, men ihh hvor ser hun da dejlig ud 

Anmeld

2. november 2011

2721

Ej hvor "sjovt" min søn får også sådan nogen en gang i mellem i ansigtet.

Anmeld

4. november 2011

Mor Til Oktober Børn

NikolineMor skriver:

Min datter har også haft den slags knopper og min læges bedste ud var at det er tandknopper, og at de ikke smitter.

Min læge havde slet ingen bud på hva det var  Men ringede til dem idag, for da vi hentede hende igår fik vi at vide at vi ikk måtte komme med hende før vi vidste hva det var ,.

Anmeld

4. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Janni. skriver:

Pas, jeg ved det heller ikke, men ihh hvor ser hun da dejlig ud 

Tusind tak

Anmeld

4. november 2011

Mor Til Oktober Børn

Puslingen skriver:

Ej hvor "sjovt" min søn får også sådan nogen en gang i mellem i ansigtet.

Det er noget mærkeligt noget ..

Anmeld

4. november 2011

twinboys

pas på der ikke går baktuser i tænker lidt på børnesår...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.