Skriver som ano, da det er et ret ømt emne for mig.. Men har sådan brug for et godt råd! ... For ca 4 år siden gjorde min kæreste noget dumt

han ringede til en sex-tlf en morgen jeg (og vores barn) lå og sov.. Jeg opdagede det fordi der kom en regning, ringede det nr op der stod på.. Og blev bare så ked og skuffet, da jeg fandt ud af hvad det gik ud på!!!

..,, min kæreste har selvfølgelig undskyldt en million gange, grædt og fortrudt! Han blev så ked af det, over at jeg blev så såret! .... Den her episode har gjort mig SÅ usikker! Jeg er ikke lige så slank som da vi mødtes, men vores sexliv har aldrig fejlet noget! .. Jeg er blevet meget tilbøjelig til at tage alting meget bogstaveligt, og meget nært! Og hvis han fx. taler om en pige han har kendt engang, så får jeg det så skidt!! Hvis han skriver til en pige på facebook får jeg det på samme måde

...... Han er ikke typen som mener utroskab er ok, tvært imod, han mener det er det mest modbydelige man kan tilbyde sin partner.. Men når han siger det, er det første jeg tænker "er det mon bare et skalkeskjul?!" jeg er ved at gå til af jalousi! Og det er ikke sjovt! .... Vi har taget snakken mange gange, og han forsikre mig om at han kun elsker mig! Og at han aldrig kunne svigte mig og vores børn! .... Jeg elsker ham af hele mit hjerte

men hvordan får jeg stoppet de her tanker og følelser?

undskyld det blev lidt langt og rodet.. Men skriver fra min Tlf. .... Håber der er nogen som har et råd til mig.!
Anmeld