Hvordan opgiver jeg jalousien? :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

482 visninger
5 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Anonym trådstarter

Skriver som ano, da det er et ret ømt emne for mig.. Men har sådan brug for et godt råd! ... For ca 4 år siden gjorde min kæreste noget dumt han ringede til en sex-tlf en morgen jeg (og vores barn) lå og sov.. Jeg opdagede det fordi der kom en regning, ringede det nr op der stod på.. Og blev bare så ked og skuffet, da jeg fandt ud af hvad det gik ud på!!! ..,, min kæreste har selvfølgelig undskyldt en million gange, grædt og fortrudt! Han blev så ked af det, over at jeg blev så såret! .... Den her episode har gjort mig SÅ usikker! Jeg er ikke lige så slank som da vi mødtes, men vores sexliv har aldrig fejlet noget! .. Jeg er blevet meget tilbøjelig til at tage alting meget bogstaveligt, og meget nært! Og hvis han fx. taler om en pige han har kendt engang, så får jeg det så skidt!! Hvis han skriver til en pige på facebook får jeg det på samme måde ...... Han er ikke typen som mener utroskab er ok, tvært imod, han mener det er det mest modbydelige man kan tilbyde sin partner.. Men når han siger det, er det første jeg tænker "er det mon bare et skalkeskjul?!" jeg er ved at gå til af jalousi! Og det er ikke sjovt! .... Vi har taget snakken mange gange, og han forsikre mig om at han kun elsker mig! Og at han aldrig kunne svigte mig og vores børn! .... Jeg elsker ham af hele mit hjerte men hvordan får jeg stoppet de her tanker og følelser? undskyld det blev lidt langt og rodet.. Men skriver fra min Tlf. .... Håber der er nogen som har et råd til mig.!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

janne1986

Det lyder ikke særlig rart.....

Vil sige min Mand har stået model til meget pga en eks var utro engang, har sat dybe spor i mig....

Men han gav mig tid, og jeg prøvede og slappe af....

Måske I har brug for og få talt igennem, om hva i forventer jer af forholdet og hvor jeres grænser er.... ?

Tænker at han er hvor han vil være, ellers var han da ik blevet i 4 år

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

janne1986 skriver:

Det lyder ikke særlig rart.....

Vil sige min Mand har stået model til meget pga en eks var utro engang, har sat dybe spor i mig....

Men han gav mig tid, og jeg prøvede og slappe af....

Måske I har brug for og få talt igennem, om hva i forventer jer af forholdet og hvor jeres grænser er.... ?

Tænker at han er hvor han vil være, ellers var han da ik blevet i 4 år

Tusind tak for din hurtige respons ... Det har virkelig også sat nogle dybe spor i mig (og det er jo ikke engang utroskab på den måde) .. Og jeg ved egentlig også godt at det er mig den er gal med!! Vi har to børn sammen, og været et par i over 5 år, han har friet til mig.. Så det er jo mig der er problemet! ... Men jeg tror jeg sætter og snakker med ham igen! tak for dit råd

Anmeld

2. november 2011

janne1986

Anonym skriver:

Tusind tak for din hurtige respons ... Det har virkelig også sat nogle dybe spor i mig (og det er jo ikke engang utroskab på den måde) .. Og jeg ved egentlig også godt at det er mig den er gal med!! Vi har to børn sammen, og været et par i over 5 år, han har friet til mig.. Så det er jo mig der er problemet! ... Men jeg tror jeg sætter og snakker med ham igen! tak for dit råd

Ja med jalousi skal man oftest kigge indad... I forhold til det tit er hovedet der spiller en et puds.....

Men det er svært... Tror det er den værste følelse jeg kender....

Ellers er det måske Par terapi der kan hjælpe jer eller der er bøger man kan læse hvis man døjer med jalousi...

Anmeld

2. november 2011

lycly

Hej Du får lige en 

Så længe du er klar over at det er dig den er "gal" med (misforstå mig ikke!) og ikke fordi han rent faktisk ER utro, så er jeg sikker på at det hele nok skal blive godt. Det havde jo været lidt sværere hvis han gik og var utro hele tiden. Så tag det lidt mere roligt og stol på ham, og fokuser på alt det gode og alle de ting der viser at du KAN stole på ham: i har børn sammen, I har været sammen længe og han har friet til dig . Så skal det nok gå, det er jeg sikker på

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

Tusind tak for jeres svar piger .. Har her til aften puttet unger lidt tidligt, og vi har snakket om det hele! Min kæreste var rigtig glad for at jeg fortalte ham hvordan jeg føler og tænker, og han har lovet at hjælpe mig, og støtte mig bare endnu et bevis for mig, at han er den jeg skal leve resten af mit liv med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.