Har fået en ½ gris... hjææææælp!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

971 visninger
4 svar
0 synes godt om
2. november 2011

*Louise*

Hejsa

Jeg har lige fåen en ½ gris ind af døren (Nej det er ikke min mand)

Nu tænker jeg så, udover Flæskesteg, frikadeller, korteletter i fad og medister hva pokker kan man så ellers lave når man har fået sådan 40 kg dyr i fryseren....

Kram

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Caroline86

hahahaha... kan ikke hjælpe dig da jeg ikke kan tåle svinekød (øvvv) men jeg fik bare et virkelig sjovt billede i hovedet af dig der står helt desperat med en halv gris kastet i favnen!! hihi

Anmeld

2. november 2011

eirene

Krebinettet, forloren hare, boller i karry, mørbrad er der vel også med...  Bare det var mig.  

Anmeld

2. november 2011

havana

*Louise* skriver:

Hejsa

Jeg har lige fåen en ½ gris ind af døren (Nej det er ikke min mand)

Nu tænker jeg så, udover Flæskesteg, frikadeller, korteletter i fad og medister hva pokker kan man så ellers lave når man har fået sådan 40 kg dyr i fryseren....

Kram

Kommer an på hvor meget du har fået med Jeg plejer at få en hel gris, og laver gerne leverpostej af lever og spæk.. Slagene bruger jeg til rullepølse, men de kan også bruges til rullesteg.. Så er der jo skinkesnitsler, skinketern til noget sammenkogt, revelsben, stegeben til at grydestege med sovs og kartofler Flæsk til stegeflæsk eller til at lave brunkål på Vi har sommetider sendt hamburgerryg og flæsk tilrygning

Anmeld

2. november 2011

*Louise*

Caroline86 skriver:

hahahaha... kan ikke hjælpe dig da jeg ikke kan tåle svinekød (øvvv) men jeg fik bare et virkelig sjovt billede i hovedet af dig der står helt desperat med en halv gris kastet i favnen!! hihi

Tro mig jeg er total tabt, kan overhovedet ikke finde hovede og hale i den.....

Ham jeg købte den af skrev den var fin pateret så jeg tænkte at så ku jeg da godt finde ud af det, meeeen jeg overvuderede mine evner....

Hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.