Øøøøh.. 12-års vaccination??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

298 visninger
3 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Zeus

Jeg kan huske, at jeg IKKE blev vaccineret da jeg var 12 år.. Kan tydeligt huske at jeg troede vi skulle have gymnastik, men jeg var den eneste der kom, og der var alle andre så nede og blive stukket..

Er jeg så ikke dækket ind af MFR vaccinen?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

eirene

Zeus skriver:

Jeg kan huske, at jeg IKKE blev vaccineret da jeg var 12 år.. Kan tydeligt huske at jeg troede vi skulle have gymnastik, men jeg var den eneste der kom, og der var alle andre så nede og blive stukket..

Er jeg så ikke dækket ind af MFR vaccinen?

Det er du formodentlig ikke, men prøv lige at høre din læge hvordan det ligger. Det betyder jo egentlig bare at hvis du bliver udsat for mæslinger, fåresyge eller røde hunde kan du blive smittet og smitte andre der ikke er vaccineret. Sandsynligheden for at du møder nogen der har det er ret lille men risikoen for at nogen bliver meget syge er stor. Så jeg ville da liiige tjekke det hos lægen.

Anmeld

2. november 2011

Jeia

Du kan få undersøgt med en blodprøve, om du har antistoffer mod de nævnte sygdomme. Så kontakt lægen.

Anmeld

2. november 2011

Zeus

Det vil jeg da lige gøre.. Tak for svar

Jeg gik faktisk og troede at det bare var stivkrampe vaccination man fik der ved 12-års alderen, fordi jeg ikke fik noget af vide, og ikke blev kaldt ind til vaccination da de opdagede at jeg ikke var med.. Det er først her til formiddag jeg opdagede, at det er en MFR vaccine

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.