Hvad servere i til jeres B'rns fodselsdag

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.510 visninger
30 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Anonym trådstarter

hvad servere i for jeres gaester n[r jeres b'rn fylder aar 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Isabella_mor

tror det bliver klassisk boller og lagkage... 

kaffe, the, sodavand varm kakao og alm vand

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

isabellamor skriver:

tror det bliver klassisk boller og lagkage... 

kaffe, the, sodavand varm kakao og alm vand

ja , tror jeg sp'rger fordi jeg godt kunne t;nke mig at se om nogen andre servere noget anderledes ! 

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

- skriver:

boller, lagkage, varm kakao med flødeskum og evt noget der er inspireret af årstiden.

har f.eks lavet påskefrokost til min drengs en gang, og æbleskiver til min datters osv....

ja det der med [rstiden er en god ide  men her er det jo november, og jeg t;nkte os p[ ;bleskiver osv, men er det ik mere december agtigt hehe

Anmeld

2. november 2011

Koen.

Da Lærke blev et år serverede vi kartoffelsalat, frikadeller og grøn salat og kage

Anmeld

2. november 2011

Isabella_mor

Anonym skriver:

ja , tror jeg sp'rger fordi jeg godt kunne t;nke mig at se om nogen andre servere noget anderledes ! 

tjah. jeg kunne godt finde på at evt lave sådan en af de dersens kager med det flotte pynt på.. 

men jeg bryder mig faktisk ikke om smagen af det der fondant, så ja det er mest for udseendets skyld.

men inspiration kan jo være evt at lave noget mere mad agtigt..

men det kommer helt an på hvornår og hvor mange i bliver..

er i bare nogle få så kunne en hj. lavet pizza eller noget børnetapas også være en idé... min søster har holdt en del flere børnefødselsdage end mig. jeg har faktisk ikke holdt nogen endnu.

og hun har forsøgt sig med

pizza fra pizzariaet,, pitabrød, tapas.. hjemmelavede små brød med tomat og mozrella. små cupkakes og generelt små ting i forskellige skåle og så kan folk spise hvad de har lyst til.. 

hun har hjemmelavet pizza. og alm boller og lagkage osv.. mulighederne er mange. det vigtigste er jo bare at man servere noget der bliver spist så der ikke er for meget til overs som så går til skraldespanden eller evt bare kommer til at stå i køleskabet og mugner efterfølgende.. 

jeg tror bare det gælder om at være kreativ.

Anmeld

2. november 2011

Karo

Vi invitere på mad

Da min datter blev 1 år i år serverede vi kalkunbryst, med pastasalat og ovnkartofler og til min søns 3 års fødselsdag lavede vi burgere på grillen og hjemmelavede pomfritter

Derudover laver vi selvfølgelig også lagkage.

Anmeld

2. november 2011

SjeBets

i lørdag holdte tøsen halloween fest så det var pizza til aftensmad, da det var om aftene, for nogle år siden ville hun have boller i karry da hendes ( lille) klasse kom, jamen det fik hun så, så normalt for ungerne selv lov til at bestemme ... deres fest, deres mad. 

Anmeld

2. november 2011

Anonym trådstarter

- skriver:

næææ, det kan du godt...

Mange lader op til jul i nov.

Men hvad med frugtsalat eller pandekager så?

pandekager havde jeg os t;nkt paa, men indtil videre laver jeg boller, med ost og paalaeg , og div peberfrugter osv, og s[ laver jeg frugtfade, og en stor brownies kage hvor f'dselsdagslysene kommer i, fordi der er aldrig nogen som spiser lagkage n[r jeg laver det, og min son kan ikke lide det, s[ det gider jeg ikk.. pandekager kommer til at tage lang tid at lave.. 

og s[ kommer der ellers kaffe, the, sodavand 'l osv. 

Anmeld

2. november 2011

Caroline86

Anonym skriver:

hvad servere i for jeres gaester n[r jeres b'rn fylder aar 

vi havde rigtigt mange ting, men holdt også hendes fødselsdag fredag-lørdag-søndag så der røg lidt i kværnen undervejs

(Har du problemer med dit tastatur? prøv lige at trykke ctrl+0 (nul) og se om æ,ø og å virker igen )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.