11.000 kr ?!?!?!?! hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.172 visninger
14 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Sabsy

Har lige modtaget et brev fra ISTA/Clorius.
Der står at vi skal betale 5.500 ekstra i varme - og vi betaler i forvejen 500,- om mdr i varme på a conto.
De skriver vi på de TO mdr vi havde varme på har brugt for alt i alt 11.000,- kr i FJERNVARME hvilket er det BILLIGSTE!!..

INDBETALT A CONTO: 5.520,-
VORES REGNING: 11.030,-

AT BETALE: 5.510,-

Jeg er rystet

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Moar2011

Bubbes skriver:

Der står at vi skal betale 5.500 ekstra i varme - og vi betaler i forvejen 500,- om mdr i varme på a conto.
De skriver vi på de TO mdr vi havde varme på har brugt for alt i alt 11.000,- kr i FJERNVARME hvilket er det BILLIGSTE!!..

Jeg er rystet

OMG  - der må da være en fejl et sted.

Anmeld

2. november 2011

MLT

Det var da noget af en ekstra regning!! Det lyder lidt vildt, synes jeg.. Er I sikker på, at det passer?

Anmeld

2. november 2011

kamtok

Arj det lyder jo helt vanvittigt! - Der må da være sket en fejl ellers er der et eller andet helt galt, der hvor I bor.

Anmeld

2. november 2011

Jonatansmor

Bubbes skriver:

Jeg er rystet

Hvis du ikke er enig i din varmeregning, skal du lave en indsigelse mod den. Du skal skrive alle de grunde ned, der gør du ikke kan acceptere regningen. Den sender du til dem og de har så 6 uger til at inddrive den for huslejenævnet, gør de ikke det, er deres krav tabt.

Pga forhøjede oliepriser og en kold vinter, skal vi regne med at vores regnskaber stiger 23% - der er dog et godt stykke fra 5000 til 11000 kr.

Anmeld

2. november 2011

Chr-Hei

Bubbes skriver:

Jeg er rystet

PUHA de regninger er bare ikke sjove..

Vi prøvede det da vi boede til leje i et hus og havde DONG/naturgas.. Vi betalte 3900 kvartallet og fik alligevel en regning da året var omme på lidt over 10,000, det vil sige vi brugte varme for over 20000 på et år..

Det er SÅ vildt hvad de mener man bruger...

Og ja vi havde det aldrig for varmt.. folk frøs faktisk..

Anmeld

2. november 2011

Sabsy

EmmaJosephine skriver:

Det var da noget af en ekstra regning!! Det lyder lidt vildt, synes jeg.. Er I sikker på, at det passer?

Vores udlejer vil have pengene d. 20!!!..
Jeg kan først ringe kl 9 til ISTA

Anmeld

2. november 2011

henh01

min overbo står i samme situation.. Hun kunne heller ikke forstå at hun fik en stor efterregning, men hun betaler kun aconto 400 kr om mdr. Jeg betaler 700 kr og det passer (fik 11 kr tilbage) Så det er nok Jeres mdr aconto beløs der skal sættes op. Måske I har brugt meget varmt vand?

Anmeld

2. november 2011

morethanperfect

Bubbes skriver:

Jeg er rystet

Puuuha ! Så meget kan man da ikke bruge i varme , kan man ??! 

Mon ikke de har lavet en fejl ?? Jeg ville i hvert fald ringe til dem og spørge . 

Vi betaler kun 920 kr. om mdr. og bor på 121 kvm .. Så det lyder vanvittigt det der 

Anmeld

2. november 2011

An&Jo

det er derfor man skal huske at holde øje med tallene selv..

hvis man er udlejer så skal der være målere på, og de skal sidde så man selv kan aflæse dem..

men er i sikker på at der ikke er en utæthed et sted?? for så sluger de virkelig penge til varmen..

hvem har i fået regningen fra?? udlejeren eller varmeselskabet??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.