jeg tror min kæreste er utro

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

906 visninger
6 svar
0 synes godt om
2. november 2011

Anonym trådstarter

hej alle sammen!

jeg har meget brug for hjælp, jeg har været sammen med min kæreste i 5 mdr det er 3 gang vi prøver, vi har en skøn datter sammen. som mange andre har min kæreste facebook, men han gider ikke rette så der står at han er i forhold, og samt har han 300 kvinder på hans FB. han har lovet mig længe at få det ændret og kommer hele tiden med undskyldninger på hvorfor han ikke har gjort det. i aftes opdagede jeg så at han har løjet overfor mig da han sagde at han kun snakkede med mig i arbejdstiden, ikke tog i byen og ikke snakkede med nogen piger på sin FB. jeg opdagede at han snakkede med en pige der ihvertfald er mellem 10-12 år yngre end ham. og hun går til fitness som han pludselig også er begyndt at gøre "han har aldrig haft interesse for fitness før" samt skal han for første gang til julefrokost med arbejdet, selvom han selv har sagt at det gad han ikke. jeg er blevet meget såret over det jeg opdagede og ved ikke om det betyder at de laver noget sammen, de arbejder inde for det samme fag og hvad jeg lige så, så det ud til de begge boede i Glostrup. Og ja jeg tror meget på at han er mig utro, vi er ikke engang venner på facebook og han holder alt hemmeligt for mig, jeg må ikke komme med ud og se ham spille kamp eller møde hans venner.
jeg er virkelig lost og ved ikke om hvad det skal betyde og håber virkelig der er nogen her der kan hjælpe mig lidt hen mod svaret, for stoler ikke på det han siger.

hilsen den knuste Anonym

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Tullemuzz

Jeg var skredet fra ham, man kan altid finde en ny kæreste og det kan godt være han engang var sød og kærlig over for dig men det er han tydeligvis ikke mere, kan ikke lige finde ud af om det også er dig der har skrevet (føler min kæreste misbruger mig) mener jeg den hed. Hvis det er og i har et barn sammen. Så tænk først og fremmest på barnet, det barn kan mærke du ikke har det godt og bliver også påvirket. Tænk først og fremmest på dig selv, det er vigtigt du har det godt i et forhold ellers kan det gå grueligt galt for dig psygisk jeg har selv haft et lorteliv endtil min kæreste redede mig og fik mig på rette vej. Vi har også haft nedture bla. En situation hvor han havde skrevet til en veninde at han var liderlig. Jeg tog en snak med ham og han syntes situationen var flov, det var i en periode hvor vores sexliv ikke kørte så godt. Men det din fyr gør er utilgiveligt og synes ikke du skal finde tilbage til ham uanset hvad.

Anmeld

2. november 2011

Peanut

Jeg var også smuttet... 

Man hører ofte at mænd der ændrer sig (begynder at klæde sig pænere, sætte hår, gå til fitness) har gang i noget...

Så vidt jeg kan læse ud fra dit indlæg, bor i ikke sammen? Så du ved egentlig ikke altid hvad han render rundt og laver?

Men det er ikke kun dét jeg bider mærke i:

- hvorfor må du ikke møde hans venner?

- hvorfor må du + den lille ikke se ham spille kamp?

- hvorfor vil han ikke have at i er "venner" eller "i et forhold" på FB?

- hvorfor vil han ikke ændre sin egen civilstatus til "i et forhold"?

Der skal tillid til, i et forhold, og det kan du ikke få til ham, når han holder alt hemmeligt.. Og han må jo have noget at skjule, når han ikke vil dele sine ting med dig.. 

Anmeld

2. november 2011

Skouboe

Jeg ved godt at det lyder barskt, men nu må du simpelt hen finde din selvrespekt frem og gå din vej... når du ikke respekterer dig selv, hvorfor skulle han så?

Anmeld

2. november 2011

june1987

Ud med ham, han er da ikke værd at spilde din tid på

han skjuler helt hundred noget for dig

Anmeld

2. november 2011

*Louise*

Han løber om hjærner med dig, og du finder dig i det.... Når du finder dig i det hvorfor skal han så stoppe, han har det da fedt!!

En kæreste derhjemme og en dejlig datter, som begge er der når det er det han har brug for. Hans facebook og andre kvinder når det er det han har brug for..... Jo han lever da livet!!!

Kom du fra ham... Lige nu virker det måske håbløst, men på sigt vil de gavne dig! Han køre dig helt ned på den her måde.....

Anmeld

2. november 2011

dpb

Som andre siger.... Drop ham!!  Du har fortjent bedre længere er den simpelthen ikke!!

(Må dog indrømme at jeg blive nysgerrig når du skriver Glostrup, da jeg selv oprindeligt er derfra og kender da derfor et par stykker)

Men ud fra det du skriver i dette indlæg og det andet jeg også har svaret på, så fortjener han kun at du viser ham døren!!

Håber virkelig du finder modet til at hyle ham ud.... for som sagt så fortjener du en som kan gøre dig lykkelig og ikke ulykkelig og tvivlende som ham her gør...

Qnuz

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.