Må man have gelenegle?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

434 visninger
3 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

Hej baby.dk

Må man have gele på sine negle når man har en baby på 4 måneder.

Jeg tænker måske at det er farlig for den lille når han måske kommer til at sutte på min finger.

Ved I noget om det. Jeg skal noget på søndag hvor jeg gerne vil have gele på mine egne negle, men vil selvf. spørge om det er okay.

Mvh

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

ninnaa

jeg har selv haft gele negle med min søn og der er ikke sket noget, men har hørt at ackryl negle ikke skulle være så godt hverken for gravide eller med børn der sutter på ens finger .

bare lige hva jeg ved

Anmeld

2. november 2011

stm2812

Anonym skriver:

Hej baby.dk

Må man have gele på sine negle når man har en baby på 4 måneder.

Jeg tænker måske at det er farlig for den lille når han måske kommer til at sutte på min finger.

Ved I noget om det. Jeg skal noget på søndag hvor jeg gerne vil have gele på mine egne negle, men vil selvf. spørge om det er okay.

Mvh

har også haft gelenegle til den bettes dåb og der var hun 3½mdr., og der skete heller ikke noget ved det. HAr også kun hørt at det er med acrylnegle det ikke er helt godt.

Anmeld

2. november 2011

TaAsJu

Jeg har negle på nu og jeg er gravid. Fik dem lavet i acryl og fylder dem selv op med gele da jeg bor på Grønland og ikke lige har en negletekinker i nærheden men de fleste produkter er i dag forholdsvs sikker.. Men jeg ville vælge gele hvis jeg var dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.