Hjælp til en grønsage :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.586 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Mka

Godaften kunne godt bruge noget hjælp. Var på jensens bøfhus forleden, vi fik nogle bagte eller grillet grønsager, der var gulerødder,løg og så kan jeg ikke huske hvad den sidste grønsage varvar, andet at jeg går ud fra det var en rodfrugt også. Den var gul og samme sprødhed som gulerødder nogle ideer? Det smagte vildt godt,også med det krydderi de havde givet dem . Og en anden ting,,hvad for krydderier giver i jeres rodfrugter?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

K&S

Mka skriver:

Godaften kunne godt bruge noget hjælp. Var på jensens bøfhus forleden, vi fik nogle bagte eller grillet grønsager, der var gulerødder,løg og så kan jeg ikke huske hvad den sidste grønsage varvar, andet at jeg går ud fra det var en rodfrugt også. Den var gul og samme sprødhed som gulerødder nogle ideer? Det smagte vildt godt,også med det krydderi de havde givet dem . Og en anden ting,,hvad for krydderier giver i jeres rodfrugter?

Gulerødder findes også i en helt gul "udgave"

Anmeld

1. november 2011

bøgelund

Mka skriver:

Pastinak? måske.. Det ser ud som du beskriver, og er med i rodfrugterne.. 

Anmeld

1. november 2011

ano14316

sweetpotato måske?

Anmeld

1. november 2011

Mka

K&S skriver:

Gulerødder findes også i en helt gul "udgave"

Ja det kunne det jo faktisk godt være. Tænkte jeg ikke lige over, for det er desværre ikke noget jeg har stødt på der hvor jeg handler?

Anmeld

1. november 2011

Mka

bøgelund skriver:

Pastinak? måske.. Det ser ud som du beskriver, og er med i rodfrugterne.. 

Nej desværre ikke den ,for den spiser vi meget.

Anmeld

1. november 2011

Mka

ano14316 skriver:

sweetpotato måske?

Ja måske vil da prøve at lave en i ovnen, synes bare ikke de smager så godt når jeg har lavet dem i grød til min datter hi

Anmeld

1. november 2011

ano14316

Mka skriver:

Ja måske vil da prøve at lave en i ovnen, synes bare ikke de smager så godt når jeg har lavet dem i grød til min datter hi

De smager godt bagt i ovenen sammen med andre rodfrugter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.