hvor meget går du op i......

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

468 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

Din krop. ser mange indlæg herinde hverdag hvor folk er ved at gå til fordi de tager på under graviditeten der er jo et lille mirakel i maven og man kan jo smide de ekstra kg efter fødslen. (det her er ikke ment i ond tone,bare rent nyskerighed ) alså jeg har ikke børn endnu da vi skal havde hjælp til det. men jeg går selv meget op i min krop og jeg er ikke tilfreds  jeg kan ikke lade vær med at kigge mig i spejlet hverdag og gå op på vægten.. men værst af alt jeg får tit lækkersult  men vejer normal vægt men kunne godt tænke mig at tabe mig et par kg men sådan har man det vel næsten altid.. mn går i meget op i hvad folk tænker om jer og går i meget op i hvad i spiser og hvordan jeres krop ser ud.. eller spiser i bare lige hvad i har lyst til...

er spændt på og se hvad i svare,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

henh01

Jeg tror det hænger sammen med at hvis man er stor og måske har tabt sig inden graviditeten så er det svært at acceptere at blive stor igen fordi der som regel har fulgt noget psykisk dårligt med i overvægten, som kommer frem når man har vægtøgninger.

Anmeld

1. november 2011

Kris89

Spænende emne!!!

selv går jeg MINIMALT op i min krop - udseende og hvad jeg spiser.

jeg har altid været tynd, kunne æde hvad jeg vil uden at tage på...

når jeg spiser meget usundt får jeg bumser og det er det...

nu er jeg til daglig landmand, så jeg har det jo nok også sådan lidt, at køerne sku nok er ligeglade

elsker at gå i byen, stram kjole, føle mig lækker. synes da det er træls med bumser og små bryster - men hva faen små bryster gør at de ikk genere mig når jeg arbejder og bumser, tjae. heldigvis har jeg jordens dejligste kæreste

Anmeld

1. november 2011

NinaNymannMadsen

går ikke sådan op i min krop. og spiser hvad jeg har lyst til, eller tænker da over at jeg ikk spiser for meget usundt men stadig får noget sundt men ikk lige så meget som jeg kunne da. skal igang med at træne for vil gerne af med min graviditetsdelle (eller hvad man skal kalde den) den man har fået efter man har født. vil gerne ha min nogenlunde normale figur igen så meget som det nu tillades efter to fødsler og ingen træning efter den første.

er normal vægt og har ikk en kæmpe delle på maven tilbage men kan stadig her næsten 4 uger efter fødslen være i alle mine bukser endnu men kroppen ændre sig jo på mange måder og så længe min kæreste stadig syntes jeg er lige så fræk som før vi fik børn så er jeg glad det er en del der gør at min selvtillid ikk er røget i bund.

Anmeld

1. november 2011

grøn · ært

Jeg går ikke meget op I hvad folk tænker om mig; det må de selvom. MEN jeg går tilgengæld enormt meget op i, hvad jeg selv synes om mig. OG jeg elsker at få komplimenter eller "blikke" fra fremmede.

Jeg har altid trænet rigtig meget og været eliteudøver. Min mave har altid været helt flad med vaskebræt. Jeg har altid gået meget op i min slanke figur, min træning og min kost.  (dermed ikke sagt, at jeg ikke er lækkersulten. Chokolade er min bedste ven! )

Nu er jeg blevet gravid og min mave buler "pludselig". Jeg har fået en større numse, større arme, større lår, større alting. Jeg kan ikke være i mine bukser mere, jeg kan ikke have min trusser på. (derfor har jeg selvfølgelig invisteret i nyt :p) Da jeg tog i svømmehal for leden, kunne jeg knap nok trække min badedragt over min røv. Naaaaaijjjj!! Jeg er "helt ude af den". Jeg elsker vores lille fister af hele mit hjerte! Det må virkelig ikke misforstås. Men jeg har hele mit liv været så bevist om min krop og gået så meget op i flad mave osv. Og nu kan jeg slet ikke styre, hvor jeg bliver størrer og hvor stor min mave bliver.
Sex med manden trækker nogle gange mange tænder ud. Jeg skal ikke kigge på min mave, for så føler jeg mig total Usexet.

Håber ikke det her bliver misforstået!!!!!!! Jeg er bare enormt kropsbevist - det betyder bestemt og overhovedet ikke, at jeg ikke elsker vores barn  Men forstår godt, hvis folk får den opfattelse. 

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

mange tak for jeres svar

Anmeld

1. november 2011

Mor til Mike

Anonym skriver:

Din krop. ser mange indlæg herinde hverdag hvor folk er ved at gå til fordi de tager på under graviditeten der er jo et lille mirakel i maven og man kan jo smide de ekstra kg efter fødslen. (det her er ikke ment i ond tone,bare rent nyskerighed ) alså jeg har ikke børn endnu da vi skal havde hjælp til det. men jeg går selv meget op i min krop og jeg er ikke tilfreds  jeg kan ikke lade vær med at kigge mig i spejlet hverdag og gå op på vægten.. men værst af alt jeg får tit lækkersult  men vejer normal vægt men kunne godt tænke mig at tabe mig et par kg men sådan har man det vel næsten altid.. mn går i meget op i hvad folk tænker om jer og går i meget op i hvad i spiser og hvordan jeres krop ser ud.. eller spiser i bare lige hvad i har lyst til...

er spændt på og se hvad i svare,

Altså før jeg blev gravid synes jeg selv at min krop var perfekt, min mave var fuldstændig flad, jeg havde lige fået lavet bryster osv. Men her til sidst i graviditeten er jeg godt nok blevet deprimeret over mit udseende, ikke pga maven for den forguder jeg, men nærmere fordi jeg ikke har kunne farve hår, bryn, få fakebake, manicure osv. Normalt går jeg sindssyg meget op i mig selv, og forlader ikke huset uden sminke, men det har sgu taget hårdt på min selvtillid at være gravid, det eneste der får mig til at elske mig selv i øjeblikket er min smukke mave hvor min fantastiske søn ligger inden i, og min kæreste der konstant fortæller mig hvor vidunderlig og smuk jeg er.. <3 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.