celkt skriver:
når vi nu skal til at finde en anden måde at se tv2 på, hopper vi jo rundt mellem de forskellige satelit og kabel udbydere, boxer, viasat mm...
nu ser vi jo ikke ret meget fjersyn her i huset, men jeg har det sådan lidt, at hvis jeg skal betale for det, var der lige en enkelt ting jeg gerne ville kunne se også, nemlig americas next topmodel... Det er mit absolut ENESTE barbie-dukke-gen, der må komme til udtryk her, for jeg syntes det er vildt underholdene.
Nå, men jeg så kikket rundt omkring, for at finde ud af hvilken kanal der viser det. Og så vidt jeg kan se er det kun tv3?? Er det rigtigt??
For så kan vi ikke vælge boxer f.eks. hvilket er irriterende... 
Min mand får et føl, når jeg fortæller ham, at jeg viol have en pakke, hvor jeg kan se topmodels... 
Vi har TDC tv, hvor vi har pakken home trio. Vi har fastnet telefon, internet og tv samlet. Kan ikke huske hvad vi giver om måneden for det hele, for vi har ekstra tv med samt spol og pause i programmer. Men vi er rigtig glade for det. Man kan vælge den som basic pakke og en der er større. Vi har den store.
Men i dette er der ikke tv3, der skal man vælge viasat pakken til. Det kan man også få gennem tdc. Da vi snakkede med dem i sidste uge kunne de fortælle at der her i november kommer en pakke med tv3, 3plus og puls, og så er der nok et par enkelte andre programmer med. Kæresten var inde og kigge hos viasat og der står den til 119 kr.
Vi er så glade for det. vi har alt samlet og det virker bare.. En gang har vi været ude for det ikke virkede og der fik vi nogle gratis film vi kunne leje, for ja man kan sørme også leje film fra sofaen. Hver måned kører de med 100 gratis film, det skifter hver måned hvilke det er.
Jeg kan kun anbefale tdc tv.