Happiness skriver:
Har du fået talt med SP?
Ved mig skete det allerede da han var 2,5 måned
Og det blev desværre kun værre og værre. Til sidst producerede jeg kun det tynde tørstslukkende mælk
Så vi valgte helt at slukke for babserne, da jeg blev så ked af at jeg ikke kunne mætte ham, og hele tiden troede at nu var der mnælk igen, men det mættede jo slet ikke... 
MEN det kan jo være du bare skal lægge ham til rigtig mange gange for at få sat produktionen op
Virker han sulten? For kan være at madpakkerne bare har reguleret sig sådan, at mælken er helt tilpasset hans behov, og så bliver de ikke så spændte igen.
Håber ihvertfald I finder en god løsning! Det er ikke sjovt at ikke føle man mætter sin søn, så er MME en rigtig god løsning. Især hvis det kun er som suplement. Og grøden er jo lige rundt om hjørnet 
Ps. Går det ellers godt med Oliver? 

Hej søde.
Ja fik talt med min SP. Og hun sagde jeg skulle supplere op med mme, om aften og natten. Hun sagde det var gangske normalt at nogle mister mælken, og som hun sagde skulle jeg være glad, for at jeg har kunne amme i næsten 4 mdr fuld ud ..
Men igår aftes da vi skulle give ham mme, kunne han selvfølgelig ikke lide det. Han ved jo hvad der er kvalitet ;-)
Så vi blandene noget af mit mælk i , også røg det heldigvis ned .. 
Årrrh det er så fustrerende når man lige pludselig ikke har mælk babserne mere. Jeg blev så ked af jeg ikke kan amme fuldt ud ..
Jeg har haft dette problem i en måned næsten, og har lagt ham til rigtig ofte, men de vil ikke rigtig mere .. Så sådan er det jo ..
GOdt Luikas så kunne lide mme :-)
Det går rigtig godt med Oliver, han er jo bare mit livs lys. Det er så vildt, at man kan være så forelsket i sådan en lille en .. Eller helt lille er han jo heller ikke, Vi er lige rykket op i en str 68 :-) hihi
Hvordan går det med jeres dejlige Lukas ?