tomme/flade babser

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.351 visninger
11 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Sabina

Hej piger.

Ja så nåede jeg til det punkt, som jeg aldrig troede at jeg ville. Min babser producere vidst ikke mælk hurtigt nok.

Min søn fylder 4 mdr her d. 16/11 hvor han skal begynde at have grød supplered op med mælk. Men hvad søren skal jeg gøre, er ked af jeg muligvis ikke amme min søn længere..

Jeg har tænkt mig at ringe til min sp imorgen tidlig, når vi er stået op. Men har sådan brug for at for tømt mit hovedet. Tror i måske jeg skal starte på MME ? Også give ham babs hver anden gang? måske mælken gider komme så? Jeg plejede altid at have spændte babser tre timer efter jeg havde ammet. nu sidder de bare der, og ser kedelig ud .

Knus sabina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. november 2011

Happiness

Sabina skriver:

Hej piger.

Ja så nåede jeg til det punkt, som jeg aldrig troede at jeg ville. Min babser producere vidst ikke mælk hurtigt nok.

Min søn fylder 4 mdr her d. 16/11 hvor han skal begynde at have grød supplered op med mælk. Men hvad søren skal jeg gøre, er ked af jeg muligvis ikke amme min søn længere..

Jeg har tænkt mig at ringe til min sp imorgen tidlig, når vi er stået op. Men har sådan brug for at for tømt mit hovedet. Tror i måske jeg skal starte på MME ? Også give ham babs hver anden gang? måske mælken gider komme så? Jeg plejede altid at have spændte babser tre timer efter jeg havde ammet. nu sidder de bare der, og ser kedelig ud .

Knus sabina

Har du fået talt med SP?

Ved mig skete det allerede da han var 2,5 måned Og det blev desværre kun værre og værre. Til sidst producerede jeg kun det tynde tørstslukkende mælk Så vi valgte helt at slukke for babserne, da jeg blev så ked af at jeg ikke kunne mætte ham, og hele tiden troede at nu var der mnælk igen, men det mættede jo slet ikke...

MEN det kan jo være du bare skal lægge ham til rigtig mange gange for at få sat produktionen op Virker han sulten? For kan være at madpakkerne bare har reguleret sig sådan, at mælken er helt tilpasset hans behov, og så bliver de ikke så spændte igen.

Håber ihvertfald I finder en god løsning! Det er ikke sjovt at ikke føle man mætter sin søn, så er MME en rigtig god løsning. Især hvis det kun er som suplement. Og grøden er jo lige rundt om hjørnet

Ps. Går det ellers godt med Oliver?

Anmeld

2. november 2011

-Sigrid-

Sabina skriver:

Hej piger.

Knus sabina

Ej hvor er det bare rigtig, rigtig træls for dig 

Mht grød; de (kan vi ikke kalde dem det? Kan ikke huske hvem det er  .) at grød er så hård for maven at man skal starte forsigtigt op; 1 potion grød skal erstatte 1 måltid fx aftensbab lige inden sengetid, i 2 uger før man kan erstatte måltid nummer 2 (kl 11?) med en omgang grød, og det skal så også køre i 2 uger... Så man langsom bytter et måltid ud af gangen 

Og hvis din søn ikke er interesseret i grød som kun 4 måneder, måske du skulle supplere med MME? 

Igen; har ikke prøvet det på egen krop endnu, har bare alt for meget fritid! 

Anmeld

2. november 2011

raca

måske har din mælke produktion bare stabiliceret sig..

man skal som udgangspunkt ikke gå rundt med spændte springfarlige bryste.. hele tiden mens man ammer.. men ved 2-4-6 mdr finder produktionen et leje så brysterne igen bliver bløde. nærmest hele tiden..

da jeg fuldammede min datter på 4 mdr.. skulle jeg op på omkring 8-12 timer før de blev smændte.. og jeg havde rigeligt mælk til og mætte hende..

tro på dig selv.. hvis din søn virker tilfreds og tager jævnt på( vær opmærksom på om SP bruger en kurve lavet på amme børn eller en på flaske børn)  så har du mælk nok..

Anmeld

4. november 2011

Sabina

Happiness skriver:

Har du fået talt med SP?

Ved mig skete det allerede da han var 2,5 måned Og det blev desværre kun værre og værre. Til sidst producerede jeg kun det tynde tørstslukkende mælk Så vi valgte helt at slukke for babserne, da jeg blev så ked af at jeg ikke kunne mætte ham, og hele tiden troede at nu var der mnælk igen, men det mættede jo slet ikke...

MEN det kan jo være du bare skal lægge ham til rigtig mange gange for at få sat produktionen op Virker han sulten? For kan være at madpakkerne bare har reguleret sig sådan, at mælken er helt tilpasset hans behov, og så bliver de ikke så spændte igen.

Håber ihvertfald I finder en god løsning! Det er ikke sjovt at ikke føle man mætter sin søn, så er MME en rigtig god løsning. Især hvis det kun er som suplement. Og grøden er jo lige rundt om hjørnet

Ps. Går det ellers godt med Oliver?

Hej søde.

Ja fik talt med min SP. Og hun sagde jeg skulle supplere op med mme, om aften og natten. Hun sagde det var gangske normalt at nogle mister mælken, og som hun sagde skulle jeg være glad, for at jeg har kunne amme i næsten 4 mdr fuld ud ..

Men igår aftes da vi skulle give ham mme, kunne han selvfølgelig ikke lide det. Han ved jo hvad der er kvalitet ;-)

Så vi blandene noget af mit mælk i , også røg det heldigvis ned ..

Årrrh det er så fustrerende når man lige pludselig ikke har mælk babserne mere. Jeg blev så ked af jeg ikke kan amme fuldt ud ..

Jeg har haft dette problem i en måned næsten, og har lagt ham til rigtig ofte, men de vil ikke rigtig mere .. Så sådan er det jo ..

GOdt Luikas så kunne lide mme :-)

Det går rigtig godt med Oliver, han er jo bare mit livs lys. Det er så vildt, at man kan være så forelsket i sådan en lille en .. Eller helt lille er han jo heller ikke, Vi er lige rykket op i en str 68 :-) hihi

Hvordan går det med jeres dejlige Lukas ?

Anmeld

4. november 2011

Sabina

-Sigrid- skriver:

Ej hvor er det bare rigtig, rigtig træls for dig 

Mht grød; de (kan vi ikke kalde dem det? Kan ikke huske hvem det er  .) at grød er så hård for maven at man skal starte forsigtigt op; 1 potion grød skal erstatte 1 måltid fx aftensbab lige inden sengetid, i 2 uger før man kan erstatte måltid nummer 2 (kl 11?) med en omgang grød, og det skal så også køre i 2 uger... Så man langsom bytter et måltid ud af gangen 

Og hvis din søn ikke er interesseret i grød som kun 4 måneder, måske du skulle supplere med MME? 

Igen; har ikke prøvet det på egen krop endnu, har bare alt for meget fritid! 

Hihi tak for svaret, det er da dejligt du ved så meget om det. Især når du snart selv skal være mor..
Men han for MME om aften nu. Og nu er han enedelig tilfreds. Og ja så skal han jo starte på lidt grød her d. 16 :-)

Anmeld

4. november 2011

Sabina

raca skriver:

måske har din mælke produktion bare stabiliceret sig..

man skal som udgangspunkt ikke gå rundt med spændte springfarlige bryste.. hele tiden mens man ammer.. men ved 2-4-6 mdr finder produktionen et leje så brysterne igen bliver bløde. nærmest hele tiden..

da jeg fuldammede min datter på 4 mdr.. skulle jeg op på omkring 8-12 timer før de blev smændte.. og jeg havde rigeligt mælk til og mætte hende..

tro på dig selv.. hvis din søn virker tilfreds og tager jævnt på( vær opmærksom på om SP bruger en kurve lavet på amme børn eller en på flaske børn)  så har du mælk nok..

nej nej nej . :-)
Jeg har prøvet i en måned at ligge ham til hele tiden. Og det hjalp overhovedet ikke. Jeg har prøvet at pumpe ud, for at se hvor meget der kommer om aften. Og i alt fra begge bryster kommer der kun 50ml.Hvilket slet ikke er nok.

Så min SP rådet mig til at supplere op med MME om aften og natten. :-) Og nu er han også mere tilfreds om aften, så det er dejlig at have en glad baby igen ..

Men ellers tak for svaret  .. Men det hele har løst sig igen ..

Anmeld

4. november 2011

-Sigrid-

Sabina skriver:

Hihi tak for svaret, det er da dejligt du ved så meget om det. Især når du snart selv skal være mor..
Men han for MME om aften nu. Og nu er han enedelig tilfreds. Og ja så skal han jo starte på lidt grød her d. 16 :-)

Jeg har det på samme måde 

Det var da dejligt, og held og lykke med det projekt 

Anmeld

6. november 2011

Sabina

-Sigrid- skriver:

Jeg har det på samme måde 

Det var da dejligt, og held og lykke med det projekt 

Mange tak :-)

Anmeld

6. november 2011

th

Sabina skriver:

Mange tak :-)

vil bare lige skrive at vores søn vil kun tage nan, jeg prøvede det andet mærke, og han nægter at spise det.

jeg har også ammet 4md og har stadig mælk, men ikke til at mætte ham helt, så vi er også begyndt på grød lidt om aften og mme en flaske om aften.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.