Hvad har du brugt dagen til?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

251 visninger
6 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Janni.

En mand kommer hjem en aften, og finder det hele i et frygteligt rod. Børnene er udenfor kun iklædt nattøj. De to store leger i mudderet og den lille råber på mad og lufter mistænkeligt fra bleen.Skraldeposer og tomme dåser roder rundt i havegangen og hunden har lagt en "gave" på fortrappen.

Da han kommer indenfor er det ikke bedre: Opvasken fylder hele køkkenbordet, resterne fra morgenmaden er s tadigvæk på bordet, hundens tørfoder ligger over hele gulvet, der er knust glas under bordet og ungernes legetøj er spredt ud over det hele. Fyren bliver rigtigt urolig og prøver at finde sin kone. Endeligt, finder han hende i sengen med uglet hår, uden make up og stadigvæk i natkjole, i gang med at læse.

Hun kigger på ham og smiler og spørger ham, hvordan hans dag er gået. Lidt rystet spørger han hende: "Jamen... Hvad er der sket her i dag?" Hans kone smiler igen og spørger: "kan du huske alle de dage, hvor du kom hjem og spurgte mig, hvad i alverden jeg havde brugt min dag til?", "ja", svarer manden. "SÅ i dag, har jeg ikke lavet det", svarer hun. 

Thi hi, så kan han måske lære at sætte pris på de andre dage 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

1977

Profilbillede for 1977

LOL

Anmeld

1. november 2011

TaAsJu

he he den var god

Anmeld

1. november 2011

Nessie

Ha ha ha

Anmeld

1. november 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

haha...

Anmeld

1. november 2011

Christina.78

sådan

Anmeld

1. november 2011

Na-Wi

stakkels børn

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.