baby og pølsemix ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.188 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Mor Christa

derlig overskrift... nå! vi skal ha' pælsemix i aften.. dvhaha det er n underlig overskrift . nå.. vi skal ha' pælsemix til aftensmad - dvs ovnbagte pommes og stegte pølser , rå løg og karry ketchup... kan jeg godt serverer det for min søn på næsten 11 mdr ?? han skal selvf. ikke ha' karry ketchup eller rå løg, men ville i lave noget andet til jeres bebser ? havde tænkt at serverer grøntsager til ham også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Maja_4000

Caroline eeelsker pølser Hun kan dog ikke finde ud af at tygge "skindet" :b Så det piller jeg af .. Det ville være noget af et pillearbejde , men ville ikke have noget imod at servere det for hende Kun hvis det var friturestegte pommes Hehe

Anmeld

1. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Caroline eeelsker pølser Hun kan dog ikke finde ud af at tygge "skindet" :b Så det piller jeg af .. Det ville være noget af et pillearbejde , men ville ikke have noget imod at servere det for hende Kun hvis det var friturestegte pommes Hehe

præcis.-. Tænkte når det nu var ovnbagte ville det vel ikke gøre det store? Victor kan sagtens spise skindet nemlig :0)

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Jaaaaaaaaaaaaaaa da.... Det sker der ikke noget ved... Han vil helt sikkert elske pølserne... 

Anmeld

1. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

præcis.-. Tænkte når det nu var ovnbagte ville det vel ikke gøre det store? Victor kan sagtens spise skindet nemlig :0)

Caroline får tit ovnbagte pommes frites .. Det er så nogle jeg selv laver og ikke de frosne .. Men ved ikke om der er forskel
Hun elsker det (; Og det vil Victor helt sikkert også

Anmeld

1. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Caroline får tit ovnbagte pommes frites .. Det er så nogle jeg selv laver og ikke de frosne .. Men ved ikke om der er forskel
Hun elsker det (; Og det vil Victor helt sikkert også

p e r f e c t o
Jeg vil hermed give ham pølsemix til aften dog uden de rå løg!

Anmeld

1. november 2011

Mor Christa

Mira0911 skriver:

Jaaaaaaaaaaaaaaa da.... Det sker der ikke noget ved... Han vil helt sikkert elske pølserne... 

hihi det får han så !! Bare ikke de rå løg - dem vi lhan ski ikke ha'

Anmeld

1. november 2011

Maja_4000

MissChrista skriver:

p e r f e c t o
Jeg vil hermed give ham pølsemix til aften dog uden de rå løg!

Det kan da være at han kan lide dem
Da jeg skar løg igår , tabte jeg noget på gulvet , det samlede Caroline op og spise Hehe

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

MissChrista skriver:

hihi det får han så !! Bare ikke de rå løg - dem vi lhan ski ikke ha'

Det vil Julie heller ikke have... 

Anmeld

1. november 2011

Mor Christa

Maja_4000 skriver:

Det kan da være at han kan lide dem
Da jeg skar løg igår , tabte jeg noget på gulvet , det samlede Caroline op og spise Hehe

haha.. rå løg er fasktisk det eneste han ikke gider spise :O Har prøvet.. han gider ikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.