Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Vi har været i vs for første gang idag De sagde at vi skal have en trøje eller dragt med , som hun kan få på ud og sove .. Kunne se , at de andre børn have fleecedragter hængende .. Men HVOR finder man dem nu ?! Har været i H&M , Føtex og Name It .. Uden held .. Men er det nødvendigt med en heldragt ? Hun skal sove i krybbe og med dyne .. Kom med alle jeres gode råd , tak Hehe
Vi har været i vs for første gang idag De sagde at vi skal have en trøje eller dragt med , som hun kan få på ud og sove .. Kunne se , at de andre børn have fleecedragter hængende .. Men HVOR finder man dem nu ?! Har været i H&M , Føtex og Name It .. Uden held .. Men er det nødvendigt med en heldragt ? Hun skal sove i krybbe og med dyne .. Kom med alle jeres gode råd , tak Hehe
http://www.hm.com/dk/product/91717?article=91717-F
Denne sover Laura i - både herhjemme og i vs..
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: http://www.hm.com/dk/product/91717?article=91717-F Denne sover Laura i - både herhjemme og i vs..
Tina&Martin skriver: Vi købte en i Bilka til 129kr. Det er en heldragt i fleece, men herhjemme sover Madeleine bare i en fleece jakke
Vi købte en i Bilka til 129kr. Det er en heldragt i fleece, men herhjemme sover Madeleine bare i en fleece jakke
Maja_4000 skriver: Vi har ingen Bilka Sover hun i heldragt i vuggestuen ? :b
Vi har ingen Bilka Sover hun i heldragt i vuggestuen ? :b
Tina&Martin skriver: Hun går i DP, men ja, der har hun heldragten til at sove i.
Hun går i DP, men ja, der har hun heldragten til at sove i.
Maja_4000 skriver: Den så jeg godt idag i H&M .. Men er den varm nok hele vinteren ?
Den så jeg godt idag i H&M .. Men er den varm nok hele vinteren ?
Den er god til i dag.. Ellers sover Laura i denne model (mest om morgen) http://www.hm.com/dk/product/91880?article=91880-C#article=91880-B
Maja_4000 skriver: Nok et dumt spørgsmål , men hvorfor er jakke så nok derhjemme ? Sover hun i voksi eller noget i den retning ? (:
Nok et dumt spørgsmål , men hvorfor er jakke så nok derhjemme ? Sover hun i voksi eller noget i den retning ? (:
Sidste år sov Daniel bare med termotøj, hue og vanter i VS. Hjemme havde vi en fleecedragt.
I år har han foreløbig en fleecetrøje at sove i, men har også termotøj, hue og vanter, hvis det en dag er meget koldt
Tina&Martin skriver: Fordi jeg er en høne mor... Ej hun sover i en tvillinge vogn i DP. så der er den jo lidt større end vores, plus herhjemme kan jeg selv holde øje med vind, vejr og musen, det kan jeg ikke i DP, så der får hun en heldragt med hvis nu hun sparker dynen af sig-
Fordi jeg er en høne mor... Ej hun sover i en tvillinge vogn i DP. så der er den jo lidt større end vores, plus herhjemme kan jeg selv holde øje med vind, vejr og musen, det kan jeg ikke i DP, så der får hun en heldragt med hvis nu hun sparker dynen af sig-
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128