Erfaring med ståbræt til barnvogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.272 visninger
15 svar
0 synes godt om
1. november 2011

SaNiNa

Hvordan er de at køre med?

Vi skal finde en god løsning så jeg kan have Nicklas med når vi er ude at gå Naia har jo overtaget barnvognen når vi er på to og Nicklas går så ved siden af men det sker jo at han bliver træt.

Er ikke så vild med at skulle sætte et søskensæde på vogen da jeg har hørt de ødelagger vognen og syntes også man kan se det på de vogne som har været brugt med sådan et.

Så vil i ikke fortælle jeres erfaring med sådan et bræt, er det træls at køre med hvad med kantsten, brosten ja. bare det hele

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

SaNiNa

Slet ingen med erfaring

Anmeld

1. november 2011

Caracatita

Vi haretståbræt, og det er slet ikke nogetproblem med kantstene osv. Ståbrættet følger ganske enkelt bare med. Det kan helt klart anbefales!

Anmeld

1. november 2011

Mussen2

Jeg har ingen erfaring, men har samme overvejelser. Har dog ikke hørt skidt om søskendesædet - kan du uddbyde det

Anmeld

1. november 2011

SaNiNa

Caracatita skriver:

Vi haretståbræt, og det er slet ikke nogetproblem med kantstene osv. Ståbrættet følger ganske enkelt bare med. Det kan helt klart anbefales!

ved du om det passer på en emmaljunga uniq stel også?

for det ville være hverdagen meget letter for mig nu men jeg ikke må køre bil

Anmeld

1. november 2011

MelikkazMoar

hvornår er de for store til ståbræt ?

- undskyld jeg blander mig i din tråd :I

Anmeld

1. november 2011

SaNiNa

Mussen2 skriver:

Jeg har ingen erfaring, men har samme overvejelser. Har dog ikke hørt skidt om søskendesædet - kan du uddbyde det

Det fordi vores barnvogn ikke er fuld understøttet (uniq stel) og så anbefales det ikke have have en kurv eller søskensæde på vognen da den så vil komme til at hænge.

Tror heller ikke det vil være et stort problem med en fuldt understøttet vogn

Anmeld

1. november 2011

SaNiNa

MelikkazMoar skriver:

hvornår er de for store til ståbræt ?

- undskyld jeg blander mig i din tråd :I

det gør ikke spor.

Jeg aner ikke hvornår de er for stor til det men Nicklas er 2 år og vejer 12kg så regner da med han fint kan bruge sådan et noget tid endnu

Anmeld

1. november 2011

Caracatita

Jeg ved det ikke....vi har en Odder på alm. Stel.

Vores store dreng på 6 vil stadig gerne stå påbrættet (han er lidt dove n ) og det går fint. Han er nu heller ikkeen af de største seks årige.

Anmeld

1. november 2011

SaNiNa

Caracatita skriver:

Jeg ved det ikke....vi har en Odder på alm. Stel.

Vores store dreng på 6 vil stadig gerne stå påbrættet (han er lidt dove n ) og det går fint. Han er nu heller ikkeen af de største seks årige.

Jamen hvis en dreng på 6 år kan bruge det så har vi jo masser af tid.

Syntes bare det er langt for Nicklas at gå 1.5 km efter dagpleje ikke at han ikke kan men hvis han er træt og helt brugt så kan det være ret hårdt at komme hjem kunne jeg forstille mig.

Så det letter lige at have sådan et smart bræt under vognen han kan stå på.

Nå må ud og høre i butikkerne om det passer på

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.