Bæresele om vinteren ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.279 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

Skal ud Idag og har tænkt på uden barnevogn den her gang .. For første gang skal jeg til bruge bæresele .. Hvad vil i anbefalde til jeg give ham på ., han er lidt over to måneder .. Og har ingen vinterdragt til ham i nu .. Har varme trøje og så videre men hvor meget tøj skal han ha på ?? Og en let dyne over ham når vi er ude ikk?? .. totalt lost her

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Anonym trådstarter

1. november 2011

AnneBJ

Anonym skriver:

Skal ud Idag og har tænkt på uden barnevogn den her gang .. For første gang skal jeg til bruge bæresele .. Hvad vil i anbefalde til jeg give ham på ., han er lidt over to måneder .. Og har ingen vinterdragt til ham i nu .. Har varme trøje og så videre men hvor meget tøj skal han ha på ?? Og en let dyne over ham når vi er ude ikk?? .. totalt lost her

Hvis det var min søn som er 7 mdr. ville jeg give ham en strikket trøje/fleece trøje, en tynd hue (måske) og et par futter. Vi har nogle i babyuld, som går godt op om benet også, så der ikke bliver et stykke med bart!

Det virker som lidt tøj, men han er altid dejlig varm, vi er jo mave mod mave, og min jakke er der også, selvom den ikke kan lynes rundt om ham!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.