Kender I det,

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

378 visninger
7 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Sommersko

at man bare godt kunne bruge nogle nye veninder?

Synes min vennekreds er skrumpet en smule efter jeg har fået børn, og kunne virkelig godt tænke mig nogle flere bekendtskaber/veninder. Men synes bare det er så dælens svært, når man bor i en mindre by, og synes ikke rigtig der er mulighed for det. De eneste jeg sådan rigtig ser, er min mødregruppe, men klinger bare ikke rigtigt med dem, pånær en. Havde ellers håber at lære nogle nye søde piger at kende, som man også kunne bruge tid på udover. Men har nu været i 2 mødregrupper, og har kun lært én sådan rigtig at kende.

Hm, ved sgu ikke lige hvad jeg vil med dett indlæg. Sidder bare på en trist tirsdag og keder mig lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

AnneBJ

A.S. skriver:

at man bare godt kunne bruge nogle nye veninder?

Synes min vennekreds er skrumpet en smule efter jeg har fået børn, og kunne virkelig godt tænke mig nogle flere bekendtskaber/veninder. Men synes bare det er så dælens svært, når man bor i en mindre by, og synes ikke rigtig der er mulighed for det. De eneste jeg sådan rigtig ser, er min mødregruppe, men klinger bare ikke rigtigt med dem, pånær en. Havde ellers håber at lære nogle nye søde piger at kende, som man også kunne bruge tid på udover. Men har nu været i 2 mødregrupper, og har kun lært én sådan rigtig at kende.

Hm, ved sgu ikke lige hvad jeg vil med dett indlæg. Sidder bare på en trist tirsdag og keder mig lidt.

Kendeer det rigtig godt og sender et stort kram!

Anmeld

1. november 2011

Sommersko

AnneBJ skriver:

Kendeer det rigtig godt og sender et stort kram!

Tusind tak - og kram tilbage til dig

synes sgu det er lidt  nederen og sidde som 26 årig og føle sig lidt ensom. for det blivert jo ikke lige nemmere at findfe gode venskaber, jo ældre man bliver.

har gået hjemme på barsel i 2 år nu, så har bare snart brug for der sker noget mere, hehe, og skal først starte i job om 4 mdr.. iiihhhhh jeg glæder mig...

Anmeld

1. november 2011

DortheSimonsen

A.S. skriver:

synes sgu det er lidt  nederen og sidde som 26 årig og føle sig lidt ensom. for det blivert jo ikke lige nemmere at findfe gode venskaber, jo ældre man bliver.

har gået hjemme på barsel i 2 år nu, så har bare snart brug for der sker noget mere, hehe, og skal først starte i job om 4 mdr.. iiihhhhh jeg glæder mig...

Hejsa.

Vi bor vist ikke så langt fra hinanden.
Jeg bor i Skjern.

Men skriv endelig, hvis du vil snakke lidt
Jeg er selv mor - og mange af mine veninder er smuttet efter jeg blev mor! 

Anmeld

1. november 2011

AnneBJ

A.S. skriver:

Det er nemlig lige hva det er - nederen! Det er svært når man er et andet sted i livet end de venner man "havde" er... Nogle hænger ved, men langsomt glider det ud i sandet! Heldigvis dannes der da også nye venskaber, men ting tager tid!

Anmeld

1. november 2011

Fru Nielsen

A.S. skriver:

Jeg er selv fra ringkøbing..... Født og opvokset der! Kender man dig

Anmeld

1. november 2011

Sommersko

Fru Nielsen skriver:

Jeg er selv fra ringkøbing..... Født og opvokset der! Kender man dig

Hov, ved da hvertfald hvem du er. Kender og kender.. Vi gik i 10. sammen..

Anmeld

1. november 2011

Fru Nielsen

A.S. skriver:

Hov, ved da hvertfald hvem du er. Kender og kender.. Vi gik i 10. sammen..

Eeej hvem er du da???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.