Billige stofbleer?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

CKH

Mor til 2, snart 3 skriver:

Men med baige og brun går man ikke galt i byen kunne være jeg skulle lave 3 forskellig farver.. har over 50 stof bleer

Ja så er der da nok at tage af  Hvor har du købt dine henne?

(Og er 50 stofbleer et meget realistisk bud på hvor mange man skal skaffe? )

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

CKH

A.S. skriver:

Præcis. Elsker mine stofbleer (hvis man kan det?!?!?). Men elsker bare, at der ingen andre der har nogen magen til (hvertfald ikke som jeg kender!!), og hvis man glemmer en, når man er i mødregruppe, så vede altid de tilhører mig

Nårh ja. Det var da smart..! Kender en der har sådan en symaskine som kan "brodere" navne i stof. Måske man kunne få hende til at skrive navn i Det ville da være lidt sejt.

Anmeld

1. november 2011

TaAsJu

CKH skriver:

Ja så er der da nok at tage af  Hvor har du købt dine henne?

(Og er 50 stofbleer et meget realistisk bud på hvor mange man skal skaffe? )

Tror vi har købt dem i bilka i sin tid også har jeg fået nogle hist og her af familie vi har arvet tøj fra.... Jeg hader og løbe tør for stofbleer.. vi bruger/brugte dem til meget... Så for os var det tilpas.. og vi har ikke haft gylpebørn

Anmeld

1. november 2011

CKH

Mor til 2, snart 3 skriver:

Tror vi har købt dem i bilka i sin tid også har jeg fået nogle hist og her af familie vi har arvet tøj fra.... Jeg hader og løbe tør for stofbleer.. vi bruger/brugte dem til meget... Så for os var det tilpas.. og vi har ikke haft gylpebørn

Jeg tænker også hellere for mange end for lidt.! Bilka var måske også et meget godt sted at prøve. Eller måske Føtex?

Anmeld

1. november 2011

TaAsJu

CKH skriver:

Jeg tænker også hellere for mange end for lidt.! Bilka var måske også et meget godt sted at prøve. Eller måske Føtex?

Ja eller genbrug/loppede markeder...

Anmeld

1. november 2011

Sommersko

CKH skriver:

Nårh ja. Det var da smart..! Kender en der har sådan en symaskine som kan "brodere" navne i stof. Måske man kunne få hende til at skrive navn i Det ville da være lidt sejt.

ja da. Vi har også lidt med navn  så er de lidt mere specielle

Anmeld

1. november 2011

CKH

Ja. Jeg tror bare stadig på at der er et eller andet sted på nettet hvor man kan købe en masse billige stofbleer. Skal bare lige finde den hehe

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.