Nogle der har erfaring med denne HTC Sensation XE Beat Audio

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

478 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Mira0911

Jeps jeg spørger... 

Nogle der har erfaringere med denne HTC??? 

https://www.telmore.dk/t2/shop/shop.do?shopUrl=product.action&code=342250&minUsage=99&name=htc-sensation-xe-med-beats-audio

Fortæl endelig om den... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Mira0911

1. november 2011

ano14316

nope.. men jeg har den alm. sensation, den eneste forskel er lyden.. og det headset der følger med.. 

Og jeg er super glad for min.. den er virkelig virkelig fed..! nu har jeg haft min siden den udkom, og jeg er stadig mega glad for den.. 

Og selvom man har kendskab til HTC'erne så er den stadig super lækker at få i hånden.. der er kælet for detaljen, især med det nye sense.. 

jeg har selv haft: HTC tattoo, hero, legend, desire, wildfire, desire hd og sensation

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

ano14316 skriver:

nope.. men jeg har den alm. sensation, den eneste forskel er lyden.. og det headset der følger med.. 

Og jeg er super glad for min.. den er virkelig virkelig fed..! nu har jeg haft min siden den udkom, og jeg er stadig mega glad for den.. 

Og selvom man har kendskab til HTC'erne så er den stadig super lækker at få i hånden.. der er kælet for detaljen, især med det nye sense.. 

jeg har selv haft: HTC tattoo, hero, legend, desire, wildfire, desire hd og sensation

Okey.... Jeg har haft desire og nu Incredible S.... 

Sidder og kan ikke bestemme mig... 

Anmeld

1. november 2011

Jonatansmor

Jeg har haft HTC, adskillige modeller og SMARTphone - min bare røv.

Omvendt så kan jeg ikke fortælle dig hvilken en der så er god, for nu sidder jeg på en ny Iphone der er 14dage gammel og på vej til reperation.... SMARTphone, gentager jeg lige...

Har endnu til gode at opleve en skærm der fungerede.

Anmeld

1. november 2011

Mira0911

Jonatansmor skriver:

Jeg har haft HTC, adskillige modeller og SMARTphone - min bare røv.

Omvendt så kan jeg ikke fortælle dig hvilken en der så er god, for nu sidder jeg på en ny Iphone der er 14dage gammel og på vej til reperation.... SMARTphone, gentager jeg lige...

Har endnu til gode at opleve en skærm der fungerede.

Okey... Jeg læser det som at det er bare noget l*rt?? 

Anmeld

1. november 2011

Jonatansmor

Mira0911 skriver:

Okey... Jeg læser det som at det er bare noget l*rt?? 

Jamen det kan jeg ikke finde ud af, for kender masser der kan få deres til at fungere optimalt. Og ligeså mange der siger at skærmen på især HTC er noget skidt. Især Sensation generationen skulle have nogen problemer med de sensorer der registerer det du rører ved.

Læste et link og nu kan jeg ikke finde det igen.. leder videre

Anmeld

1. november 2011

FrkT

Mira0911 skriver:

Okey.... Jeg har haft desire og nu Incredible S.... 

Sidder og kan ikke bestemme mig... 

Skal du have ny igen, søde?

Anmeld

2. november 2011

Mira0911

FrkT skriver:

Skal du have ny igen, søde?

Jeg ved ikke rigtigt... Kan slet ikke bestemme mig.... 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.