Loft vugge

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.787 visninger
10 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Thomas83

Har fået og brugt denne her vugge til min søn , men da han er vokset ud af den ville jeg bare smide den på genbrug, men så fik jeg at vide jeg var tosset  og den åbenbart kunne sælges... Men hvad er sådan en værd? 100-200-500?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Marts<3

500kr er stadig billigt, især hvis den er i fin stand. Kig evt på Den Blå Avis. Så kan du sammenligne priser...

Anmeld

1. november 2011

Nettemor

årh det er min drømmevugge!! en skal vi ikke står og skal bruge /har plads til sådan en..

Anmeld

2. november 2011

1000Ben

De plejer at sælge for mellem 750-1000 kr alt efter stand, så NEJ du må ikke bare smide den til genbrug. De er fantastiske... 

Anmeld

2. november 2011

Englebassen82

Thomas83 skriver:

Har fået og brugt denne her vugge til min søn , men da han er vokset ud af den ville jeg bare smide den på genbrug, men så fik jeg at vide jeg var tosset  og den åbenbart kunne sælges... Men hvad er sådan en værd? 100-200-500?

Hvis du giver en god pris kan jeg være MEGET interesseret... Min søster skal føde til April og jeg er sikker på dette kunne være en god gave..

Anmeld

2. november 2011

TaAsJu

Vi gav 800 for vores da vi købte den brugt og den er i meget pæn stand.. Så ja de er skam mange penge værd

Anmeld

2. november 2011

eliasogmor

Thomas83 skriver:

jef fik min billigt til 500 incl stativ.. men sælg den for mindst 700-800 kr...

Anmeld

2. november 2011

juni76

Tror nu mere de står til 1000-1500 på dba. Vi har 1200 for vores på dba.

Anmeld

2. november 2011

dpb

bare lige til info så er det en leander vugge Vi havde også sådan en, dog med stativ... vi har får få uger siden solgt vores inkl. stativ for 1800,- (havde egentlig regnet med/frygtet at skulle lave afslag i prisen, men det kom slet ikke på tale havde nemlig slet ikke lyst til at sælge den grundet minder, men pga. pladsmangel og en viden om at vi ikke skulle have flere børn blev jeg overtalt )

Men du kan jo søge på dba.dk og sammenligne priser og så evt. vælge en pris der ligger på middel i forhold til dem på dba... det var det vi gjorde

Du kan se på babysam hvad den koster fra ny af Ville absolut være synd at smide den på genbrugen... Der er jo andre der kan få glæde af den...

Qnuz

Anmeld

3. november 2011

Thomas83

Hej, tak alle for svarene

Vil kigge lidt på dba.dk osv også må vi se hvad det ender med...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.