Mangler virkelig et godt råd....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

413 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

Anonym trådstarter

Jeg vælger at være anonym på dette spørgsmål. Men jeg har voldsomt brug for hjælp. Så jeg kaster mig lige ud i at fortælle historien kort. :

Min kæreste og jeg er blevet enig om en pause i vores forhold. Han er flyttet. Det gjorde han i weekenden.

Vi er så blevet enige om at vores søn skal være en uge hos mig og en uge hos ham. Men den uge jeg har ham, kan jeg ikke aflevere ham i børnehaven. P.G.A. åbningstiderne og mine arbejdstider. Jeg møder kl 06.00 og børnehaven åbner først 06.30. Og det er ikke muligt at få en børnehave der åbner før i den her by, og jeg har ingen bil.

Jeg har snakket med dem på arbejde og det er ikke muligt at jeg møder den halve time senere hver anden uge.

"Læsse ham af" på familien kan jeg heller ikke, for de går også selv på arbejde osv og det har jeg det heller ikke godt med at skulle gøre.

Hvad ville du have gjort..???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Rasmine

Der er vel ikke andet at gøre, end at finde et andet job, eller hyre en ung pige i huset, som komme rhver morgen inden skole og sender ham afsted

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

Først vil jeg sige at jeg er ked af det på dine/jeres vegne og jeg håber at denne lille tænke paue kan få jeg sammen igen....

Nu ved jeg ikke hvad du laver, men kunne du evt. tage ham med på arbejde og aflevere ham lidt senere (måske i en pause)
Ellers har du måske en god veninde der kunne hjælpe den lille time det vil dreje sig om

Da jeg var ung, passed jeg en pige om morgenen for hendes mor og gik i børnehave med hende - hendes mor mødte før de åbnede i børnehaven og kunne ikke selv nå det (lige som din situation) og så kom den lille pige hjem til os (min mor passede hendes lillebror i dagpleje)
Men hvis du evt. kunne finde en ung pige der ville tjene lidt ekstra som kunne komme hjem til dig inden hun selv skulle i skole og så hjæpe dit barn i børnehave ? - ellers kan jeg godt se du har det svært....

Held og lykke med det hele... Knus og kram fra Pia.

Anmeld

10. februar 2009

Doktor Doolittle

Anonym skriver:

Jeg vælger at være anonym på dette spørgsmål. Men jeg har voldsomt brug for hjælp. Så jeg kaster mig lige ud i at fortælle historien kort. :

Min kæreste og jeg er blevet enig om en pause i vores forhold. Han er flyttet. Det gjorde han i weekenden.

Vi er så blevet enige om at vores søn skal være en uge hos mig og en uge hos ham. Men den uge jeg har ham, kan jeg ikke aflevere ham i børnehaven. P.G.A. åbningstiderne og mine arbejdstider. Jeg møder kl 06.00 og børnehaven åbner først 06.30. Og det er ikke muligt at få en børnehave der åbner før i den her by, og jeg har ingen bil.

Jeg har snakket med dem på arbejde og det er ikke muligt at jeg møder den halve time senere hver anden uge.

"Læsse ham af" på familien kan jeg heller ikke, for de går også selv på arbejde osv og det har jeg det heller ikke godt med at skulle gøre.

Hvad ville du have gjort..???

ØV det er synd for jer
Jeg ville prøve at finde et andet job, hvis det er muligt.
Knus og pøj-pøj Tina

Anmeld

10. februar 2009

Honningblomst

Nyt job eller måske dit barn kunne være hos far i hverdagene og dig i begge weekender....
Knus..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.