Cykel airbag!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
9 svar
0 synes godt om
1. november 2011

132319

Ja, sådan en fætter kommer snart til DK.

En slags krave, man tager på og hvis man så er ude for et uheld, aktiveres den som en airbag der beskytter hovedet

Den kommer til at koste 2000 kr Hammerdyrt men jeg håber at det kan få nogle af de der nærmest har fobi for cykelhjelme, til at passe på sig selv i trafikken

Jeg synes i hvert fald at det er supersmart!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

henh01

smart men dyrt..

inden vi ser os om så er de indbygget i cykelhjelmene også

Anmeld

1. november 2011

Lunae

132319 skriver:

En slags krave, man tager på og hvis man så er ude for et uheld, aktiveres den som en airbag der beskytter hovedet

Den kommer til at koste 2000 kr Hammerdyrt men jeg håber at det kan få nogle af de der nærmest har fobi for cykelhjelme, til at passe på sig selv i trafikken

Det er da mega smart, men jeg håber også på at de finder en måde at producere dem billigere, så de bliver mere gængse for den almene borger

Anmeld

1. november 2011

Christine

132319 skriver:

Det lyder rigtigt smart og jeg håber den bliver testet i Dk så man måske kan se om den virkelig virker.

Bortset fra at det er en alvorlig ting at slå hovedet og at det er en virkelig god ide, så må jeg indrømme at det lyder helt vildt sjovt, det må se ret skægt ud når den popper ud?

Kan lige forestille mig en cyklist ligge med en kæmpe luftballon om hovedet  (uskadt selvfølgelig)

Anmeld

1. november 2011

132319

Christine skriver:

Det lyder rigtigt smart og jeg håber den bliver testet i Dk så man måske kan se om den virkelig virker.

Bortset fra at det er en alvorlig ting at slå hovedet og at det er en virkelig god ide, så må jeg indrømme at det lyder helt vildt sjovt, det må se ret skægt ud når den popper ud?

Kan lige forestille mig en cyklist ligge med en kæmpe luftballon om hovedet  (uskadt selvfølgelig)

Den er allerede i salg i Sverige og skulle eftersigende virke bedre end en almindelig cykelhjelm

Jeg så en konstruktion af den i Godmorgen Danmark og det sker præcis som du beskriver det

Anmeld

1. november 2011

Christine

132319 skriver:

Den er allerede i salg i Sverige og skulle eftersigende virke bedre end en almindelig cykelhjelm

Jeg så en konstruktion af den i Godmorgen Danmark og det sker præcis som du beskriver det

Haha! HVor skønt!! Jeg er nødt til at finde et klip af det.

Jeg synes det er en super idé, for udover at se lidt dum ud, så er en cykelhjelm bare tung og træls at have på. Så må vi håbe den ryger lidt ned i pris snart..

Anmeld

1. november 2011

132319

Haha! HVor skønt!! Jeg er nødt til at finde et klip af det.

Jeg synes det er en super idé, for udover at se lidt dum ud, så er en cykelhjelm bare tung og træls at have på. Så må vi håbe den ryger lidt ned i pris snart..

Værsågod

http://gadgetzonen.dk/2010/10/endelig-cykel-airbagen-er-opfundet/

Anmeld

1. november 2011

Christine

132319 skriver:

Værsågod

http://gadgetzonen.dk/2010/10/endelig-cykel-airbagen-er-opfundet/

Hold op hvor er den grim!!  Men heldigvis kun når ulykken sker og en ulykke er jo grim i sig selv

Den ser faktisk også mere sikker ud end en alm. cykelhjelm.

Tak for videoen - og idéen. Må helt sikkert have en engang!

Anmeld

1. november 2011

132319

Christine skriver:

Hold op hvor er den grim!!  Men heldigvis kun når ulykken sker og en ulykke er jo grim i sig selv

Den ser faktisk også mere sikker ud end en alm. cykelhjelm.

Tak for videoen - og idéen. Må helt sikkert have en engang!

Ja, den er ikke ret køn men det er et smadret kranie jo bestemt heller ikke

Det var så lidt, jeg tror helt bestemt også at jeg skal have en

Anmeld

1. november 2011

Nessie

Ja, køn er den jo ikke, og må være varm om sommeren, men trods alt bedre end et smadret hoved.

Sådan en kunne jeg godt have brugt da jeg blev kørt ned. Det er efterhånden så længe siden, så der var ikke ret mange der brugte cykelhjelm.

Jeg fik piskesmæld, og kan ikke have noget på hovedet, så denne her er jo genial

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.