th skriver:
min søn er nu 4 md, men han gider bare ikke den sut, lige så hurtig vi giver ham den så ryger den ud igen. vi har snart prøvet alle mærker.
jeg overvejer nu at stoppe med at give ham den og så bare sige at det bruger han ikke..
har i nogen gode råd????
Min Helena var 4 måneder da hun endelig godtog sin sut. Den var af mærket Nuk. Jeg havde prøvet og prøvet og prøvet, men uden held. Jeg havde også prøvet at give hende sutteflaske (Avent), men den ville hun heller ikke have. En veninde fortalte mig, at Pigeon flaskerne havde en blødere suttedel, så jeg prøvede den og hun tog den i første hug!
Jeg prøvede nogle aftner at give hende lidt ekstra overni amningen og jeg tror, at når hun fandt ud af, at det også kunne være godt med lidt silicone i munden, så var det nok ok.
Jeg havde faktisk opgivet sutten, men så prøvede jeg lige en dag, da jeg huskede det igen og hun tog den med det samme og bruger den meget nu. Ved ikke, om hun pludselig bare ændrede mening, men hun sover med sut og tager gerne sutten, hvis hun er ked af det. Det er altså kun 4 uger siden hun begyndte at bruge det.
Ved ikke, om det er et råd, men sådan lykkedes det for os 
Anmeld