Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Nå.. Så tænkte jeg bare lige, at jeg ville komme med et lille skrig herfra .. Det er nemlig næsten slut med mig på barsel! Er faktisk igang med den aller sidste uge lige nu. Han skal nemlig starte DP på mandag!!! WOW det er stygt at tænke på..Et eller andet sted glæder jeg mig rigtig meget, men puha det bliver hårdt, når nu denne babyboble som vi lever i må springes, og lille Victor bliver kastet ud i den stooore verden!Nå bortset fra at jeg har det hårdt med at Victor skal i DP, så går det godt Han vokser jo bare, men det er vel ikke så underligt Jeg kan rigtig mærke at han elsker sine forældre og han er meget knyttet til os - på en fantastisk måde. Han er godt nok lidt morsyg for tiden, men okay - jeg har også gået hjemme med ham lige siden d 7 december 2010.. viiildt! Jeg har snart en tumling Glæder mig til hvert sekund jeg har sammen med min søn i fremtiden Min lille dreng bliver så stor....Nå, så har jeg bestilt fremkalelse af nogle billeder, vil lige smide dem op her (: .. God dag til alle damer & mænd derude
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
MissChrista skriver: Nå.. Så tænkte jeg bare lige, at jeg ville komme med et lille skrig herfra .. Det er nemlig næsten slut med mig på barsel! Er faktisk igang med den aller sidste uge lige nu. Han skal nemlig starte DP på mandag!!! WOW det er stygt at tænke på..Et eller andet sted glæder jeg mig rigtig meget, men puha det bliver hårdt, når nu denne babyboble som vi lever i må springes, og lille Victor bliver kastet ud i den stooore verden!Nå bortset fra at jeg har det hårdt med at Victor skal i DP, så går det godt Han vokser jo bare, men det er vel ikke så underligt Jeg kan rigtig mærke at han elsker sine forældre og han er meget knyttet til os - på en fantastisk måde. Han er godt nok lidt morsyg for tiden, men okay - jeg har også gået hjemme med ham lige siden d 7 december 2010.. viiildt! Jeg har snart en tumling Glæder mig til hvert sekund jeg har sammen med min søn i fremtiden Min lille dreng bliver så stor....Nå, så har jeg bestilt fremkalelse af nogle billeder, vil lige smide dem op her (: .. God dag til alle damer & mænd derude
Ved du hvad, der er en skjult fordel i den DPer dér og det er: De knus og kys du får når I har undværet hinanden hele dagen. Det er bare det hele værd!
Du vil finde ud af at din dreng elsker at bruge sin dag på at lege med andre rødder i hans alder, at han kommer til at udvikle sig i rasende fart og du får en træt, lykkelig og sulten lille mand hjem. Og snart vil du ikke kunne undvære hans dagligdag
HAPS siger jeg bare....
Ja det er hårdt at skal i gang igen, også de første dage man aflevere sin guldklump i dp...
Det skal nok gå.. har selv stået der før.. og skal igen om 10 måneder...
nettemor skriver: SUUUUUPER gode billeder. han har et rigtig lunt smil. ja det er nok som regel moren der har sværeste ved det der DP opstart men det skal nok gå. jeg havde det rigtig hårdt med det. og det faktum at han fyldte år og ikke længere var en baby var lidt hårdt.. men der kommer så mange dejlige ting og man bliver stolt på en anden måde fordi de pludselig kan så meget
SUUUUUPER gode billeder. han har et rigtig lunt smil. ja det er nok som regel moren der har sværeste ved det der DP opstart men det skal nok gå. jeg havde det rigtig hårdt med det. og det faktum at han fyldte år og ikke længere var en baby var lidt hårdt.. men der kommer så mange dejlige ting og man bliver stolt på en anden måde fordi de pludselig kan så meget
hehe må indrømme at jeg også har ekstremt svær ved at jeg snart ikke har en baby længere! Men jeg prøver at fokuserer på de positive ting i stedet Så som at det f.eks. bliver skønt med ngoet mere tid til mig selv nu hvor han skal i DP
Mira0911 skriver: HAPS siger jeg bare.... Ja det er hårdt at skal i gang igen, også de første dage man aflevere sin guldklump i dp... Det skal nok gå.. har selv stået der før.. og skal igen om 10 måneder...
Ja puha! Barslen går aalt for stærkt altså... Når man er i den, synes man der er good tid, men pluselig skal han altså videre Det er vildt! Men ja - glæder mig nu også til at ha' mere tid for mig selv
Jonatansmor skriver: Ved du hvad, der er en skjult fordel i den DPer dér og det er: De knus og kys du får når I har undværet hinanden hele dagen. Det er bare det hele værd! Du vil finde ud af at din dreng elsker at bruge sin dag på at lege med andre rødder i hans alder, at han kommer til at udvikle sig i rasende fart og du får en træt, lykkelig og sulten lille mand hjem. Og snart vil du ikke kunne undvære hans dagligdag
Åh , men hvor er dte svært lige nu at prøve at vænne sig til tanken om at jeg ikke har så meget tid med ham nogensinde, som jeg har lige nu!! Jeg gør aalt hvad jeg kan for at glæde mig på hans vegne, da jeg ved hvor godt det bliver for ham! Ja, og for mig for den sags skyld! glæder mig nu også til noget mere alenetid.. Men ihh.. hehe..
MissChrista skriver: hehe må indrømme at jeg også har ekstremt svær ved at jeg snart ikke har en baby længere! Men jeg prøver at fokuserer på de positive ting i stedet Så som at det f.eks. bliver skønt med ngoet mere tid til mig selv nu hvor han skal i DP
nettemor skriver: havde det på fuldstændig samme måde.. og havde en dag med meget blandede følelser den dag han blev et år.. og jeg har da stadig ikke mega travlt med at han skal blive større end han er . men jeg nyyyyder det stadie han er på nu som 19 mdr. han er en glad dreng der elsker at være i dp og elsekr når mor eller far henter ham. så det er jo bare lækkert!! må da indrømme at jeg også nogle gange savner da han var en baby.. men mon ikke det kan hænge sammen med at jeg er begyndende skruk men tænk på at du får stadig meget af det gode. du ha kke hele dagen med ham men når han kommer hjem er han mors lile dreng igen. og i har weekenden til at hygge jer
havde det på fuldstændig samme måde.. og havde en dag med meget blandede følelser den dag han blev et år.. og jeg har da stadig ikke mega travlt med at han skal blive større end han er . men jeg nyyyyder det stadie han er på nu som 19 mdr. han er en glad dreng der elsker at være i dp og elsekr når mor eller far henter ham. så det er jo bare lækkert!! må da indrømme at jeg også nogle gange savner da han var en baby.. men mon ikke det kan hænge sammen med at jeg er begyndende skruk men tænk på at du får stadig meget af det gode. du ha kke hele dagen med ham men når han kommer hjem er han mors lile dreng igen. og i har weekenden til at hygge jer
Ih kan godr forstå du havde det med blandede følelser da han blev et år. det tror jeg også jeg får!!! det er simpelthen bare vildt så hurtigt tiden går, ikk? !! Jeg synes heller ikke han behøver at blive større.. Frygter sådan at jeg ikke nyder det hele nok - i forhold ti lhvad jeg måske burde!! Årh det er så svært at sende sit barn af sted i DP men tag en snak med mig om 3 uger - mon ikke jeg begyner at elske det??!
MissChrista skriver: Ih kan godr forstå du havde det med blandede følelser da han blev et år. det tror jeg også jeg får!!! det er simpelthen bare vildt så hurtigt tiden går, ikk? !! Jeg synes heller ikke han behøver at blive større.. Frygter sådan at jeg ikke nyder det hele nok - i forhold ti lhvad jeg måske burde!! Årh det er så svært at sende sit barn af sted i DP men tag en snak med mig om 3 uger - mon ikke jeg begyner at elske det??!
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128