Jer der er sygemeldt under graviditeten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

327 visninger
8 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

Hvor meget får i udbetalt i sygedagpenge? og er det det samme hver månede?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Jeg blev sygemeldt, eller dvs jeg var på arbejde 3 timer i dagen, men jeg fik bare løn.

Hvis du har arbejde, tror du så ikke bare at du får løn?

Anmeld

1. november 2011

Mor Christa

jeg blev sygemeldt men var ikke i arbeje, så fik KH.. Den normale sats.. 

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

Jakob'sMor skriver:

Jeg blev sygemeldt, eller dvs jeg var på arbejde 3 timer i dagen, men jeg fik bare løn.

Hvis du har arbejde, tror du så ikke bare at du får løn?

Jo jeg har arbejde og det er også fr adem jegmodtager min løn, men fra denne månede til sidste har der været 2000 kr udbatalt til forskel, og det synes jeg er mærkeligt

Anmeld

1. november 2011

marloutti

Anonym skriver:

Jo jeg har arbejde og det er også fr adem jegmodtager min løn, men fra denne månede til sidste har der været 2000 kr udbatalt til forskel, og det synes jeg er mærkeligt

Altså da jeg blev sygemeldt fra arb. var sygelønnen ikke lige så høj som min alm løn...

Det hedder sig i vores overenskomst: "Sygeløn svarende til timeløn, dog maks 122,75 i timen" Og min alm timeløn var 165... Så der kan sagtens være forskel...

Anmeld

1. november 2011

stm2812

Anonym skriver:

Da jeg blev sygemeldt fik jeg min sædvalige løn, så kan desværre ikke hjælpe der

Anmeld

1. november 2011

Anonym trådstarter

marloutti skriver:

Altså da jeg blev sygemeldt fra arb. var sygelønnen ikke lige så høj som min alm løn...

Det hedder sig i vores overenskomst: "Sygeløn svarende til timeløn, dog maks 122,75 i timen" Og min alm timeløn var 165... Så der kan sagtens være forskel...

ja men jeg har været sygemeldt i 4 måneder, og synes da bare og gå fra at få eleve tusind udbatalt til knap ni det er noget af et spring men lønne har slet ikke været ens i hele perioden

Anmeld

1. november 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Ja lyder da mærkeligt - kan du ikke spørge din chef, måske er der sket en fejl?

Anmeld

1. november 2011

marloutti

Anonym skriver:

ja men jeg har været sygemeldt i 4 måneder, og synes da bare og gå fra at få eleve tusind udbatalt til knap ni det er noget af et spring men lønne har slet ikke været ens i hele perioden

Hmm, nå det lyder mærkeligt... Går det ikke over til, at kommunen skal betale sygeløn på et tidspunkt? For det er endnu mindre endnu, 103,50 kr i timen... Jeg får 1600,- mindre udbetalt, hver 14. dag, end når jeg får min normale løn.... Ja, det kan virkelig mærkes...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.