Hovedpude? -.- hvornår??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

331 visninger
2 svar
0 synes godt om
1. november 2011

Anonym trådstarter

Hvornår begyndte jeres lille at sove med hovedpude?? Er det godt eller dårligt hvis de sover med hovedpude? .. Min knægt på to måneder har sovet med pude fra første uge af .. Men engang imellem sover han ogs uden hovedpude.. Synes han sover meget bedre med hovedpude .. Men har engang hørt at det nu måske ikk var så godt med det hovedpude? ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Toshiba

Anonym skriver:

Hvornår begyndte jeres lille at sove med hovedpude?? Er det godt eller dårligt hvis de sover med hovedpude? .. Min knægt på to måneder har sovet med pude fra første uge af .. Men engang imellem sover han ogs uden hovedpude.. Synes han sover meget bedre med hovedpude .. Men har engang hørt at det nu måske ikk var så godt med det hovedpude? ..

fra 1 år siger anbefalingen.. jeg har lige taget Liva´s frem den anden dag hun er 10 måneder

Anmeld

1. november 2011

JeNoVa

Min datter begyndte at sove med hovedpude, da hun var omkring 13-14 måneder gammel. Det er vist ikke så godt for nakken.

Jeg selv sover altid uden hovedpude, for jeg vågner med spændinger i nakken, hvis jeg har sovet med en pude.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.