Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Stéphanie skriver: Åhhh, det kunne bare have været SÅ godt! Men tror altså ikke helt det er muligt at tænke i de baner for ham for tiden?! Men ja ja, så er det altid noget at mor her får tid til at gå ned og handle i morgen.. Måske jeg prøve at købe min favorit snack og se hvordan den bliver modtaget
Åhhh, det kunne bare have været SÅ godt!
Men tror altså ikke helt det er muligt at tænke i de baner for ham for tiden?! Men ja ja, så er det altid noget at mor her får tid til at gå ned og handle i morgen.. Måske jeg prøve at købe min favorit snack og se hvordan den bliver modtaget
Ja det må du...
ellers fedt dig lidt ind på ham....
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Nadia&Daniel skriver: Må sende manden i Netto imorgen
Må sende manden i Netto imorgen
Mira0911 skriver: Ja det må du... ellers fedt dig lidt ind på ham....
Haha, ja det er ikke andet for
Mira0911 skriver: Mmm....
Mmm....
hvor er din is
Mira0911 skriver: Mmmm..... Er jeg for tidlig på den? Nej vel...
Mmmm.....
Er jeg for tidlig på den? Nej vel...
Haha! Jeg sidder netop og spiser en stor skålfuld
Elsker ris á la mande! Dog ikke med fløde men med vaniljecreme - og med masser af kirsebærsauce!
Wimmie skriver: Haha! Jeg sidder netop og spiser en stor skålfuld Elsker ris á la mande! Dog ikke med fløde men med vaniljecreme - og med masser af kirsebærsauce!
Det smager fantastisk... har dog aldrig hørt om med vanillecreme...
twinboys skriver: hvor er din is
Hehe ja godt spørgsmål... Har ikke spist B&J is siden jeg fødte...
Jeg har lige 20 kg jeg skal smide..
4kløver skriver: Uden at ringe til mig..
Uden at ringe til mig..
Undskyyyyyyyyyld....... Hvad filan er dit nummer?
Har stadig noget...
Mira0911 skriver: Det smager fantastisk... har dog aldrig hørt om med vanillecreme...
Det smager fantastisk... er vokset op med det da hverken min mor, min søster eller jeg kan lide fløde eller flødeskum. Vaniljecreme er så meget mere lækkert og "blød" i smagen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128