Vis mig din falske positive test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12.952 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

komodo

Ved der er delte meninger om det kan lade sig gøre at få en falsk positiv test, men de der mener de har fået sådan en, må vi ikke se den/dem? bare en hyggetråd for at fordrive tiden mens man venter på ægløsning og testdag igen, kan starte med min egen

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2011

Malli

må jeg spørge, hvorfor den falsk negativ? fik du mens kort tid efter. og havde du testede før udebleven mens?

Jeg har test dag i morgen, men testede positiv i dag. Har haft 2 SA inden for det sidste halve år, så tør ikke håbe for meget. 

Anmeld

21. december 2011

Masig

Den behøver vel ikke være falsk, men du kan jo have haft en biokemisk abort.. Så har man jo rent faktisk været gravid, men har bare tabt meget meget tidligt i forløbet omkring det tidspunkt hvor mens skulle komme...

Jeg tror ikke en test ville vise positiv hvis ikke der var HCG i kroppen, så tror jeg nærmere det drejer som om en biokemisk...

Anmeld

21. december 2011

Malli

Masig skriver:

Den behøver vel ikke være falsk, men du kan jo have haft en biokemisk abort.. Så har man jo rent faktisk været gravid, men har bare tabt meget meget tidligt i forløbet omkring det tidspunkt hvor mens skulle komme...

Jeg tror ikke en test ville vise positiv hvis ikke der var HCG i kroppen, så tror jeg nærmere det drejer som om en biokemisk...

Det er også det jeg umiddelbart tænkte. den viser jo ikke postitiv hvis ikke man har dannet hcg?? Jeg har også prøvet at teste alt for tidligt før mens første dag, og nogle dage efter viste den negativ og mens kom. Simpelhen en bio kemisk!

Anmeld

21. december 2011

Masig

Malli skriver:

Det er også det jeg umiddelbart tænkte. den viser jo ikke postitiv hvis ikke man har dannet hcg?? Jeg har også prøvet at teste alt for tidligt før mens første dag, og nogle dage efter viste den negativ og mens kom. Simpelhen en bio kemisk!

Lige præcis.. det er jo ulempen ved at teste meget tidligt... Men jeg tror heller ikke der er noget der hedder falsk positiv, medmindre man har fået noget medicin af en art der skaber hcg i kroppen.. ved ikke hvad det er, men har læst noget omkring noget medicin der kunne give en positiv test selvom man ikke er gravid...

Men udover det, så viser den positiv fordi man er gravid. At det så når at gå galt tidligt, er man jo desværre ikke herre over...

Anmeld

21. december 2011

Camillos

komodo skriver:

Ved der er delte meninger om det kan lade sig gøre at få en falsk positiv test, men de der mener de har fået sådan en, må vi ikke se den/dem? bare en hyggetråd for at fordrive tiden mens man venter på ægløsning og testdag igen, kan starte med min egen

den der ser da posetiv ud i mine øjne ? 

Anmeld

21. december 2011

tinasmor

komodo skriver:

Er det fordi du f.eks. er blevet insemineret og har fået æl sprøjte og du så har teste lige efter?I såfald, ja så kan den godt tekste positiv selv om du ikke er gravid. Men hvis ikke det er tilfælde, så kan du jo sagtens have været gravid og så mistet tidligt og fået en biokemisk?

Anmeld

21. december 2011

komodo

tinasmor skriver:

Er det fordi du f.eks. er blevet insemineret og har fået æl sprøjte og du så har teste lige efter?I såfald, ja så kan den godt tekste positiv selv om du ikke er gravid. Men hvis ikke det er tilfælde, så kan du jo sagtens have været gravid og så mistet tidligt og fået en biokemisk?

Nej jeg er aldrig blevet insemineret, mine er øko'er hele bundtet, men har fået en del falske positive i den tid vi har prøvet, sjovt nok alle af mærket valmed, har så senere læst mig til at der er mange der får en ekstra streg på dem selvom de ikke er gravide  , ved ikke om jeg har haft et par bio'er eller om de har været falske, men synes bare det kunne være sjovt hvis folk lagde billeder oip af deres  "falsk positive" test, vil næsten vædde på de fleste af dem er valmed teste.

se forøvrigt hvad jeg lavede sidste gang er 4+6 idag og overlykkelig

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

21. december 2011

komodo

Camillos skriver:

den der ser da posetiv ud i mine øjne ? 

mens kom så man kunne stille uret efter den 

Anmeld

21. december 2011

FrkMR

Jeg får ALTID falske positive tests hvis de ligger efter de 10 min

Det har været sten sikkert med alle tests jeg har prøvet der er kommet en ekstra grå eller endda lyserød streg efter alt fra 20 til 60 min, og jeg har ikke været gravid der.

De gange jeg har været gravid er de kommet indenfor tiden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.