hvordan hjælper jeg ham?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

278 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min bror og hans kone har besluttet at de skal skilles de har tre små børn og hus, bil osv Min bror siger at han håber at de finder sammen igen med tiden. Men hus og bil skal afvikles nu.

Min bror i tydeligvis i krise, han har tabt sig markant og ligner en der ikke har sovet i et halvt år. Han har sygemeldt sig fra job og kan ikke overskue dagen.
Børnene mærker selvfølgelig den kedelige stemning og bliver passet meget hos deres farmor(min mor). Men det har de nu altid gjort.
Min svigerinde og bror er stortset ikke hjemme samtidig og modarbejder derfor begge en afvikling af det hele.

Jeg vil på ingen måde blande mig i deres forhold. Men det gør mig så ondt at se min bror i den forfatning. Hvordan hjælper jeg ham bedst?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

charlottekri

Anonym skriver:

Min bror og hans kone har besluttet at de skal skilles de har tre små børn og hus, bil osv Min bror siger at han håber at de finder sammen igen med tiden. Men hus og bil skal afvikles nu.

Min bror i tydeligvis i krise, han har tabt sig markant og ligner en der ikke har sovet i et halvt år. Han har sygemeldt sig fra job og kan ikke overskue dagen.
Børnene mærker selvfølgelig den kedelige stemning og bliver passet meget hos deres farmor(min mor). Men det har de nu altid gjort.
Min svigerinde og bror er stortset ikke hjemme samtidig og modarbejder derfor begge en afvikling af det hele.

Jeg vil på ingen måde blande mig i deres forhold. Men det gør mig så ondt at se min bror i den forfatning. Hvordan hjælper jeg ham bedst?

du skal snakke med ham!!! han lyder til at være på vej ned i et stort dybt hul, og du er nødt til at hjælpe ham op igen. han føler sig sikkert alene i verden.... krydser fingre for ham!

knus charlotte

Anmeld

31. oktober 2011

wamse

Lyt til ham og bliv ved med det. Fortæl ham at du er bekymret, og fortæl, hvad han betyder for dig

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

charlottekri skriver:

du skal snakke med ham!!! han lyder til at være på vej ned i et stort dybt hul, og du er nødt til at hjælpe ham op igen. han føler sig sikkert alene i verden.... krydser fingre for ham!

knus charlotte

Tak. Ja, jeg frygter også at han er på vej i et sort hul og både han og konen er så meget i krise at de glemmer børnene i alt det her. De bliver bare læsset af hos farmor. Men jeg ved heller ikke hvad de ellers skal gøre.

Jeg har aldrig selv stået i deres situation så jeg ved knapt nok hvordan jeg skal håndtere det.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

wamse skriver:

Lyt til ham og bliv ved med det. Fortæl ham at du er bekymret, og fortæl, hvad han betyder for dig

Tak for dit svar. Jeg har fortalt ham at jeg er bekymret for ham og at jeg er der uanset hvad det hele ender med.
Jeg kan ikke tage hans bekymringer på mig, men jeg frygter at han går helt ned på det her. Og så er der jo også et lille økonomisk aspekt i det hele i og med at huset skal sælges o gde begge er nødt til at blive boende til de er kommet af med huset.

Det kan jo have lange udsigter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.