Babytæppe med broderi´?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. november 2011

kirsti

GitteC78 skriver:

korsstingsbroderi, synes det er så sødt

vil du lave et helt tæppe i korssting? det er da ikke særlig behageligt at ligge med (:

Skal du have det billigere skal du nok søge på de udenlandske hjemmesider

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. november 2011

FjolleTrold

GitteC78 skriver:

Hej piger

Jeg vil gerne lave et baby tæppe til den kommende baby, men synes de babytæpper med broderi som findes på   http://www.margaretha.dk er rimelig dyre. Så jeg håber nogle er jeres kreative piger kan hjælpe mig.....

Hej

Jeg kan faktisk godt hjælpe dig. Jeg har selv broderet et tæppe med det sødeste børnebroderi, og hvor der er plads til at brodere barnets navn og data. Det tager monster lang tid, men så hyggeligt - har broderet så længe jeg husker

Og det er ganske behageligt at ligge med, da der er bagbeklædning på.

Det er ikke det som det billede jeg har vedhæftet men i samme stil!

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

3. november 2011

GitteC78

FjolleTrold skriver:

Hej

Jeg kan faktisk godt hjælpe dig. Jeg har selv broderet et tæppe med det sødeste børnebroderi, og hvor der er plads til at brodere barnets navn og data. Det tager monster lang tid, men så hyggeligt - har broderet så længe jeg husker

Hvor købte du det henne? Er motivet trykt på stoffet, så man kan se hvor man skal sy?

Jeg synes det er så smart, jeg går hjemme så har masse af tid

Anmeld

3. november 2011

FjolleTrold

GitteC78 skriver:

Hvor købte du det henne? Er motivet trykt på stoffet, så man kan se hvor man skal sy?

Jeg synes det er så smart, jeg går hjemme så har masse af tid

Jeg har mønstret - du skal selv finde stof og garn. Mønstret var trykt på, og det var bare slet slet ikke mig. Vil MEGET hellere brodere på ex. aida stof.

Jeg købte det i Sverige til omkring 400 kr. Mener det hedder dittbroderi.com.

Anmeld

3. november 2011

Nessie

FjolleTrold skriver:

Hej

Så vil jeg da lige tillade mig at stille et spørgsmål

Jeg har lavet et tæppe i stil med det du har vist på billedet, men på mit var der ikke "bagbeklædning" på, så det er bare bagsiden, med tråde og det hele.

Har du selv syet noget på, og var det svært, eller var der bagbeklædning med til dit? Mit var nemlig færdigsyet med kantebånd, og har altså ikke lige evner til at se hvordan jeg skulle sy en bagside på, så det blev pænt

Anmeld

4. november 2011

FjolleTrold

Nessie skriver:

Så vil jeg da lige tillade mig at stille et spørgsmål

Jeg har lavet et tæppe i stil med det du har vist på billedet, men på mit var der ikke "bagbeklædning" på, så det er bare bagsiden, med tråde og det hele.

Har du selv syet noget på, og var det svært, eller var der bagbeklædning med til dit? Mit var nemlig færdigsyet med kantebånd, og har altså ikke lige evner til at se hvordan jeg skulle sy en bagside på, så det blev pænt

Jo - jeg klippede et bagstykke til det. Sprættede kantbåndet op, syede det hele sammen og satte nyt kantbånd på. Det havde jeg da lige glemt, at jeg havde gjort... Men svært vil jeg ikke sige, at det var

Anmeld

5. november 2011

Nessie

FjolleTrold skriver:

Jo - jeg klippede et bagstykke til det. Sprættede kantbåndet op, syede det hele sammen og satte nyt kantbånd på. Det havde jeg da lige glemt, at jeg havde gjort... Men svært vil jeg ikke sige, at det var

Måske jeg skulle prøve det, for det ser da ikke så pænt ud med den bagside

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.