Og han kan stå!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvornår begyndte din lille skat at stille sig op? :)

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

769 visninger
18 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Muhmi

Yes... Silas har lige for lidt siden stillet sig op inde i tremmesengen, ved at holde i kanten og så trække sig op i strakte ben....  Jeg kan simpelthen ikke følge med mere... Ydermere kan han fra liggende stilling trille op så han sidder op.... Det er bare så vildt altså... Han er altså ikke engang syv mdr. endnu   Det betyder jo så også at kanten på tremmesengen nu er blevet hævet da jeg overhovedet ikke tør at han skal begynde på nogle narrestreger mens mor ligger og sover

Er bare så stolt altså....

Hvornår begyndte jeres guldklumper på disse ting?

(Billedet er bare fordi han er lækker )

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Muhmi

Hmmm... Der var altså flere svarmuligheder, kan ikke helt forstå hvorfor den har slettet dem...

Sorry, men der var altså også

8 mdr.

8½ mdr.

9 mdr. eller derefter.

som svarmuligheder...

Anmeld

31. oktober 2011

VNB

eeeeej hvor er han da bare skøn! 

Viktor begyndte at kravle og rejse sig op på én og samme dag - da han var lige lidt over 7 mdr gammel. Mor her var såååå stolt! 

nu er han 10 mdr, og fræser rundt i hele stuen med sin gåvogn! gang i ham! hahahaha 

Anmeld

31. oktober 2011

LinLin

Kunne liiige stemme

Adam var 7½ md - David var vist 8½ (måske 9...)

Anmeld

31. oktober 2011

lucas<3

Lucas var omkring 8 måneder..Ih han ligner sin far Men Sød ser han ud

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

VNB skriver:

eeeeej hvor er han da bare skøn! 

Viktor begyndte at kravle og rejse sig op på én og samme dag - da han var lige lidt over 7 mdr gammel. Mor her var såååå stolt! 

nu er han 10 mdr, og fræser rundt i hele stuen med sin gåvogn! gang i ham! hahahaha 

Taaak sødesen!

Puha ja, det går lidt hurtigt når de lige tager sådan et ryk med at lære ting og sager hehe... Jeg synes bare det var vildt at han bare lige pludselig stod op inde i tremmesengen da han skulle puttes nu her så måtte vi jo igang med at hæve gærde og alt muligt hehehhe

Anmeld

31. oktober 2011

Clisolka

Isabella var omkring 7 mrd.. da hun begyndte at rejse sig i tremmesengen, men rundt omkring i lejligheden først efter hun startede i vuggestue (10½ mrd) - det kom samtidigt med at hun kravlede helt 

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

DAs mor skriver:

Kunne liiige stemme

Adam var 7½ md - David var vist 8½ (måske 9...)

Ja den har slettet nogle valgmuligheder... Det er bestemt ikke fordi jeg mener der er noget galt i at de først gør det senere... Jeg ville allerhelst have ventet liiidt endnu med at han kunne de ting... Så behøvede jeg nemlig ikke at rende i røven af ham hele tiden allerede... Hehe

Anmeld

31. oktober 2011

VNB

Muhmi skriver:

Taaak sødesen!

Puha ja, det går lidt hurtigt når de lige tager sådan et ryk med at lære ting og sager hehe... Jeg synes bare det var vildt at han bare lige pludselig stod op inde i tremmesengen da han skulle puttes nu her så måtte vi jo igang med at hæve gærde og alt muligt hehehhe

ja det er vildt nok når de tager sådan nogle ryk! 

hihihi godt i fik ordnet sengen så han ikke lige pludselig tager den på hovedet ud i nat 

Anmeld

31. oktober 2011

Muhmi

lucas<3 skriver:

Lucas var omkring 8 måneder..Ih han ligner sin far Men Sød ser han ud

Haha

"Ih han ligner sin far, MEN sød ser han ud!"

Jeg synes nu osse hans far ser meget sød ud Thihi

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.