Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Yes... Silas har lige for lidt siden stillet sig op inde i tremmesengen, ved at holde i kanten og så trække sig op i strakte ben.... Jeg kan simpelthen ikke følge med mere... Ydermere kan han fra liggende stilling trille op så han sidder op.... Det er bare så vildt altså... Han er altså ikke engang syv mdr. endnu Det betyder jo så også at kanten på tremmesengen nu er blevet hævet da jeg overhovedet ikke tør at han skal begynde på nogle narrestreger mens mor ligger og sover
Er bare så stolt altså....
Hvornår begyndte jeres guldklumper på disse ting?
(Billedet er bare fordi han er lækker )
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hmmm... Der var altså flere svarmuligheder, kan ikke helt forstå hvorfor den har slettet dem...
Sorry, men der var altså også
8 mdr.
8½ mdr.
9 mdr. eller derefter.
som svarmuligheder...
eeeeej hvor er han da bare skøn!
Viktor begyndte at kravle og rejse sig op på én og samme dag - da han var lige lidt over 7 mdr gammel. Mor her var såååå stolt!
nu er han 10 mdr, og fræser rundt i hele stuen med sin gåvogn! gang i ham! hahahaha
Kunne liiige stemme
Adam var 7½ md - David var vist 8½ (måske 9...)
VNB skriver: eeeeej hvor er han da bare skøn! Viktor begyndte at kravle og rejse sig op på én og samme dag - da han var lige lidt over 7 mdr gammel. Mor her var såååå stolt! nu er han 10 mdr, og fræser rundt i hele stuen med sin gåvogn! gang i ham! hahahaha
Taaak sødesen!
Puha ja, det går lidt hurtigt når de lige tager sådan et ryk med at lære ting og sager hehe... Jeg synes bare det var vildt at han bare lige pludselig stod op inde i tremmesengen da han skulle puttes nu her så måtte vi jo igang med at hæve gærde og alt muligt hehehhe
Isabella var omkring 7 mrd.. da hun begyndte at rejse sig i tremmesengen, men rundt omkring i lejligheden først efter hun startede i vuggestue (10½ mrd) - det kom samtidigt med at hun kravlede helt
DAs mor skriver: Kunne liiige stemme Adam var 7½ md - David var vist 8½ (måske 9...)
Ja den har slettet nogle valgmuligheder... Det er bestemt ikke fordi jeg mener der er noget galt i at de først gør det senere... Jeg ville allerhelst have ventet liiidt endnu med at han kunne de ting... Så behøvede jeg nemlig ikke at rende i røven af ham hele tiden allerede... Hehe
Muhmi skriver: Taaak sødesen! Puha ja, det går lidt hurtigt når de lige tager sådan et ryk med at lære ting og sager hehe... Jeg synes bare det var vildt at han bare lige pludselig stod op inde i tremmesengen da han skulle puttes nu her så måtte vi jo igang med at hæve gærde og alt muligt hehehhe
ja det er vildt nok når de tager sådan nogle ryk!
hihihi godt i fik ordnet sengen så han ikke lige pludselig tager den på hovedet ud i nat
lucas<3 skriver: Lucas var omkring 8 måneder..Ih han ligner sin far Men Sød ser han ud
Lucas var omkring 8 måneder..Ih han ligner sin far Men Sød ser han ud
Haha
"Ih han ligner sin far, MEN sød ser han ud!"
Jeg synes nu osse hans far ser meget sød ud Thihi
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128