Hvilket legekøkken ville i vælge?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. oktober 2011

Mi

Jeg lavede også sådan en tråd, og blev klart anbefalet IKEAs

Har dog også kig på denne Miele legekøkken, som sælges i COOP

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

henh01

ikea's jeg kan bedst lide træ. Og synes det andet ser lidt rodet ud

Anmeld

31. oktober 2011

Mumto3

Vi har to legekøkkener og ingen tvivl om at Ikea er det bedste.

Da vi i sin tid ville købe det, prøvede vi den blå avis, men de blev bare revet væk inden man nåede at have en chance for at slå til, og priserne var skyhøje i forhold til at det var brugt. Jeg tænker at der må være en grund til at IKEA er så populært.

Anmeld

31. oktober 2011

Ryberg

Mi skriver:

Jeg lavede også sådan en tråd, og blev klart anbefalet IKEAs

Har dog også kig på denne Miele legekøkken, som sælges i COOP

de ser jo vildt lækre og sjove ud.....! men plastic... og Ikeas er bare lidt kedeligt - men holdbart?

Anmeld

31. oktober 2011

Ryberg

Mumto3 skriver:

Vi har to legekøkkener og ingen tvivl om at Ikea er det bedste.

Da vi i sin tid ville købe det, prøvede vi den blå avis, men de blev bare revet væk inden man nåede at have en chance for at slå til, og priserne var skyhøje i forhold til at det var brugt. Jeg tænker at der må være en grund til at IKEA er så populært.

lige præcis, jeg kan ingen finde brugt...

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

KittyGirl skriver:

de ser jo vildt lækre og sjove ud.....! men plastic... og Ikeas er bare lidt kedeligt - men holdbart?

Ja, IKEAs skulle jo kunne holde til det meste, og så kan benene justeres i højde, så den vokser med barnet. Og så er træ bare lidt mere æstetisk at se på

Anmeld

31. oktober 2011

Ryberg

Mi skriver:

Ja, IKEAs skulle jo kunne holde til det meste, og så kan benene justeres i højde, så den vokser med barnet. Og så er træ bare lidt mere æstetisk at se på

ja, men køkkenet har heller ikke så mange funktioner som et plastic legekøkken ?

men ja... hmm.. tænke tænke....

Anmeld

31. oktober 2011

Mi

KittyGirl skriver:

ja, men køkkenet har heller ikke så mange funktioner som et plastic legekøkken ?

men ja... hmm.. tænke tænke....

Nej, og jeg ville gerne have at de også havde et køleskab

Anmeld

1. november 2011

Storken

Jeg har købt et ikea med tilbehør til min søn. Han bruger det ikke,og jeg tror det skyldes mangel på farver og sjov som man ser i fætter br og det andet køkken du henviser til. Men alle børn er forskellige,og det kan være at lige netop dit barn vil elske ikea køkkenet 

Anmeld

1. november 2011

lulini

Jeg ville nok vælge den fra tefal da jeg synes det er den der ser mest interresant ud - den anden ser lidt kedelig ud hvis man kan sige det sådan.

Min veninde har købt sådan et tefal til sin søn og det holder rigtig godt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.