har du persienner? og/eller gardiner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Fru Hansen

Vi har persienner og det er jo super praktisk. Men knap så kønt set indefra stuen. Især fordi vores vinduer sidder i sådanne nogle dybe indhak.

Jeg er så træt af det kedelige udseende at jeg overvejer at få nogle pyntegardiner rundt om indhakket, og stadig beholde persiennerne. Dog er det ene vindue ret tæt på brændeovnen så der ved jeg ikke lige hvordan den skal smølfes

Har du gardiner og persienner? og evt. billeder af vinduerne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

lycly

Fru Hansen skriver:

Vi har persienner og det er jo super praktisk. Men knap så kønt set indefra stuen. Især fordi vores vinduer sidder i sådanne nogle dybe indhak.

Jeg er så træt af det kedelige udseende at jeg overvejer at få nogle pyntegardiner rundt om indhakket, og stadig beholde persiennerne. Dog er det ene vindue ret tæt på brændeovnen så der ved jeg ikke lige hvordan den skal smølfes

Har du gardiner og persienner? og evt. billeder af vinduerne?

Vi har gardiner fordi det pynter, men planen er at få persienner bagved gardinerne Synes nemlig heller ikke persienner er det køneste -men praktisk!

Anmeld

31. oktober 2011

Lou87

Her har vi lameller i stedet... Netop fordi jeg heller ikk bryder mig om persienner! Men er nok lidt for "ung" til gardiner

Sååå ja lameller her.. og de ka klart anbefales.
De har jo lidt samme funktion som persienner - men kan også trækkes til side. Og synes de er flotte!

Anmeld

31. oktober 2011

Fru Hansen

Her har vi lameller i stedet... Netop fordi jeg heller ikk bryder mig om persienner! Men er nok lidt for "ung" til gardiner

Sååå ja lameller her.. og de ka klart anbefales.
De har jo lidt samme funktion som persienner - men kan også trækkes til side. Og synes de er flotte!

Lameller er jo også smarte. Jeg tror dog ikke at de vil løse mit problem.

Ha ha jeg har også i flere år tænkt at gardiner var for gamle damer, nu må jeg jo så erkende at jeg er blevet gammel

Da vi boede i lejligheden var vinduerne anderledes og der var det fint med persienner. Nu er vi så flyttet i hus med de der pokkers dybe vinduer og der passer persienner ikke rigtigt til.

Anmeld

31. oktober 2011

Fru Hansen

LunaLykke skriver:

Vi har gardiner fordi det pynter, men planen er at få persienner bagved gardinerne Synes nemlig heller ikke persienner er det køneste -men praktisk!

Det er lige netop problemet. Persienner er så pokkers praktiske og jeg kan ikke undvære dem. Hvilken type gardiner har i ?

Anmeld

31. oktober 2011

Lou87

Fru Hansen skriver:

Lameller er jo også smarte. Jeg tror dog ikke at de vil løse mit problem.

Ha ha jeg har også i flere år tænkt at gardiner var for gamle damer, nu må jeg jo så erkende at jeg er blevet gammel

Da vi boede i lejligheden var vinduerne anderledes og der var det fint med persienner. Nu er vi så flyttet i hus med de der pokkers dybe vinduer og der passer persienner ikke rigtigt til.

Oki det var ærgeligt... Tænker dog at jeg synes mine vinduer er dybe også - men måske ikk så dybe  ?

Hihi ja, så må man bare erkende man er lidt ældre
Ej.. synes da bestemt der er laaaangt flere muligheder i dag med smarte gardiner også. Heldigvis.

Anmeld

31. oktober 2011

Camulla

Vi har også lameller (i de vinduer der går helt ned til gulvet) ellers har vi gardiner OG rullegardiner  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.