Vil de overhovedet hjælpe så ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

269 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Godaften

Nu kommer der en lidt længere smørre, men jeg håber i bærer over med mig .

Min kæreste og jeg har været sammen siden forår 2009, og allerede om sommeren smed jeg p-pillerne, i septmber 2010 fik han lavet en sædprøve og det viser sig at den er nedsat og han har 70% for at hans sæd kan gøre gravid . Men desværre gik vi fra hianden i november, men fandt sammen igen i maj . Så det er en pause på 6mdr.

Jeg fandt en anden jeg var sammen med, og selvom jeg tog p-piller blev jeg gravid :/ Jeg valgte medicinsk abort, da han bestemt ikke var typen jeg skulle have barn med! Dette skete i april 2011.

Men så fandt min eks og jeg sammen igen i maj 2011. Og nu prøver vi at få ønskebarnet igen. Men stadig uden held .

Mit spørgsmål er nu, ved i om man kan få hjælp selvom jeg for 6mdr siden fik en abort ?

Vil de offentlige gå med til det og vil de private overhovedet gå med til det ? :/

Håber på lidt hjælp derude

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Sørens

Anonym skriver:

Godaften

Nu kommer der en lidt længere smørre, men jeg håber i bærer over med mig .

Min kæreste og jeg har været sammen siden forår 2009, og allerede om sommeren smed jeg p-pillerne, i septmber 2010 fik han lavet en sædprøve og det viser sig at den er nedsat og han har 70% for at hans sæd kan gøre gravid . Men desværre gik vi fra hianden i november, men fandt sammen igen i maj . Så det er en pause på 6mdr.

Jeg fandt en anden jeg var sammen med, og selvom jeg tog p-piller blev jeg gravid :/ Jeg valgte medicinsk abort, da han bestemt ikke var typen jeg skulle have barn med! Dette skete i april 2011.

Men så fandt min eks og jeg sammen igen i maj 2011. Og nu prøver vi at få ønskebarnet igen. Men stadig uden held .

Mit spørgsmål er nu, ved i om man kan få hjælp selvom jeg for 6mdr siden fik en abort ?

Vil de offentlige gå med til det og vil de private overhovedet gå med til det ? :/

Håber på lidt hjælp derude

SELVFØLGELIG!!!! Det der betyder noget er hvem du er sammen med nu og hvad I vil sammen!

Alt andet rager da overhovedet ikke nogen andre!!!!

Og du vil ihvertfald ikke på nogen måde få problemer i det private!

Der er vi i øjeblikket og de har aldrig spurgt til vores "forhistorie"

men kun til hvilke fertilitetsproblemer vi har!

Så kom I bare igang og stort held og lykke herfra!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.