OSCARSSON og Baby.dk- En ny måde at få billeder fra dagplejen.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.038 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

OSCARSSON

Hej alle,
Nyheder, nyheder, nyheder..!
Baby.dk og OSCARSSON- real life photography har begyndt et samarbejde der vil vare godt for alle brugere på Baby.dk.

Som i måske allereden set har vi et foto kursus for mødre på banen.
Her kommer næste ting:
OSCARSSON- real life photography får inden for kort en egen afdeling på Baby.dk.

Her skriver jeg en blog og viser billeder, der kommer også vare nogle gode fototips. Her kan i også få printet billeder i min printservice, billeder printes med samme høje kvalitet jeg selv bruger til alle mine kunder.
Mulighed for små og store billeder også på lærred. Jeg kan også hjælpe med fotomontage og konvertering til sort og hvid, m.v.
Men det bedste er:

-Billeder af børn fyldt med passion for livet, leg, glæde og måske lidt gråd-

OSCARSSON- real life photography i samarbejde med Baby.dk presenterer:

En ny måde at få billeder fra dagplejen.

I mere end 20 år har jeg udviklet min helt egen stil indenfor smukke afslappede portrætter.

I sidste efterår har jeg fanget afslappede portrætter, smukke detaljer og øgeblik i det virkelig liv hos dagplejer i Ålbæk, Jerup, Skagen.
Det er blevet til en kæmpe succes, for forældre, børn og dagpleje.

Rolls Royce kvalitet til prisen af en Hyundai.
Hvordan? I går sammen og boker mig til en session hos jeres dagpleje hvor jeg fanger billeder af jeres børn.
Alle i der gerne vil have nogle meget flotte afslappede portrætt af jeres børn fanget i det virkelig liv har nu mulighed for at få det, uden at skulle betale dyrt for at få mig at køre kun til jer.

Jeg rejser i hele landet og fanger billeder hos jeres dagpleje.
Mit arbejde har blevet en succes her oppe i Nordjylland og jeg vil gerne tilbyde min service i hele Danmark.

Det hele foregår sådan at i snakker jer sammen med de andre forældre der har sine børn hos jeres dagpleje og fortæller dagplejen at i gerne vil have mig at komme og fange billeder hos hende/honom. Alle dagpleje jeg varet hos har synts at det er meget godt, og de er meget glade for at de er frie for at køre med børnene til et fotostudie. Desuden bliver billederne meget mere levende og afslappede for børnene da de hele tiden er i, for dem kendte omgivelser. Der er ikke nogen tvang for børnene og de kan bare lege og ha sjov som de plejer. Jeg er specialiceret på at fange rigtigt gode billeder fra det virkelig liv.

Jeg er hos hver dagpleje ca: to timmer og fanger smukke billeder af jeres børn. Hver dagpleje får også 4 stk billeder som tak for hjælp ved foto tilfældet.
Giv min web adresse www.oscarsson.dk og/eller adressen til min side på Baby.dk til jeres dagpleje og de andre forældre og snakke jer sammen.
Som i forstår kan det ikke betale sig for mig at køre til København om formiddagen og til Esbjerg om eftermiddagen.

Det bedste er at i snakker jer sammen i den gruppe med dagplejer jeres dagpleje hør til, så vi kan boke en til tre dage for hele den gruppe med dagplejer.

Hvordan går det til og hvor meget koster det hele:
Jeg kør og fanger billeder, lægger op det hele på nettet her på Baby.dk, hvor i kan kigge på og bestille billeder.
Det her gør jeg for fri, gratis, nada dineros
I bestiller efterfølgende billeder på nettet,her på Baby.dk. I bestiller billeder i pakker om 4 stk, og hvis i bestiller indenfor en uge er priset:

1 stk grundpakke med 4 billeder i størrelse 13x 18 cm = 350 kr.
1 stk pluds pakke med 8 billeder i størrelse 13x 18 cm = 500 kr.

I kan kombinere pakkerne for at bestille flere end 8 billeder.

Efter en uge går prisen op til mine ordinarie priser:
Grundpakke= 500kr
Pludspakke= 800 kr

I kan vælge farve eller sort og hvid uden pristillæg.
Hvordan kan jeg vare sikker på at få ind nok med bestillinger hvis jeg ikke tar betalt i forskud spørger i måske?

Jeg kan bare sige at, langt de fleste forældre har problemer med at vælge kun 8 billeder af alle de billeder jeg fanget af deres børn.

Smukke levende billeder der portrætterer børnene som de personligheder de er. Børnene elsker det også fordi de bliver bare ved med at lege og lave ballader som de plejer.
Der er ikke nogen der er nød til at posere foran mit kamera.

OSCARSSON- real life photography

-Billeder af børn fyldt med passion for livet, leg, glæde og måske lidt gråd-

Husk at først til møllen...

Mvh
Jan Oscarsson

OSCARSSON- real life photography

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Bamseboet :D

Har fluks sendt det vidre til min dagplejer

synes bare det er så nogle gode billeder du tager

Anmeld

9. februar 2009

OSCARSSON

Bamseboet :D skriver:

Har fluks sendt det vidre til min dagplejer

synes bare det er så nogle gode billeder du tager

Hej og mange tak for det.

Jeg er meget glad for at høre at du kan lide mit arbejde.

Mvh

Jan

Anmeld

9. februar 2009

linemus

Det lyder rigtig tiltalende

Lige et enkelt spørgsmål: Når du lægger billederne på nettet, er de så tilgængelige for alle, eller kun for dem, der skal bestille?

Hov, et spørgsmål mere: Har du en håndgribelig brochure, som man kunne vise dagplejen og de andre forældre? Evt. bare en jeg selv kan printe ud?

- Line

Anmeld

9. februar 2009

OSCARSSON

linemus skriver:

Det lyder rigtig tiltalende

Lige et enkelt spørgsmål: Når du lægger billederne på nettet, er de så tilgængelige for alle, eller kun for dem, der skal bestille?

Hov, et spørgsmål mere: Har du en håndgribelig brochure, som man kunne vise dagplejen og de andre forældre? Evt. bare en jeg selv kan printe ud?

- Line

Hej Line

Vi har sagt at for at kigge med på disse billeder kræves log ind på Baby.dk, så de der er indloggede på Baby.dk har mulighed for at se billeder.

Alle billeder har min logo eller vandstempel på sig, så der er ikke megen grund til at loade hjem dem. De er heller ikke store nok til at printe.

Og for at bestille billeder skal man have et kodeord som jeg kun giver til forældre til børnene.

Vigtigt at tænke over er også at jeg ikke optar nogle billeder der kan vare krænkende eller på anden måde genere børn eller forældre.

Jeg forstår at dette spørgsmål er meget vigtigt for forældre, jeg har ju selv en datter på snart to år og forstår meget vel hvad i kenner infor at have billeder på jeres børn på nettet.

Jeg er også helt open oven for en diskussion om det her, og måden at lægge ud billederne. De der har synspunkter er velkomne at lufte dem her.

Ang.Brochure, nej det har jeg ikke men for at se eksempel på mit arbejde er i velkomne at kigge på min blog www.oscarsson.dk og hjemmeside www.reallifephoto.dk der er mange billeder der viser min type billeder. Og der kan i nemt se at min kvalitet er i top.

Der kommer også inden for kort en side her på Baby.dk der jeg giver information om hvordan og hvorledes det hele går til. Henrik er i fuld gang med kodning af den siden.

Så giv gerne min blog og hjemmeside adress til de andre forældre og dagpleje.

Jeg vil også snakke med nogle af de dagpleje jeg allereden varet hjemme hos og måske kan i få tel nr. til dem for at spørge hvordan de oplevede det hele. Jeg kan også spørge nogle forældre hvis de er villig at ta tid til at besvare lidt spørgsmål...

Husk at jeg gør det her ikke kun for pengenes skyld selv om det er det her jeg lever af, men jeg er dybt passioneret over for fotografie og også min mulighed at glæde andre med mine billeder af deres børn.

Så jeg vil gå langt for at tilmødegå forskellige ønsker og ideer men for at praktiskt kunde udføre den her tjæneste så er der nogle kompromisser der er nød til at indgås.

Det håber jeg alle forstår.

Mvh

Jan

Anmeld

9. februar 2009

linemus

Tak for det udførlige svar

Mht. billeder online, så tænkte jeg også på de andre forældre i dagplejen, der ikke bruger baby.dk, men det kan de selvfølgelig komme til.

Sad lige og tænkte på, at det må være det perfekte sted at bo i Skagen som fotograf med det smukke lys der er deroppe og smukke omgivelser...

- Line

Anmeld

9. februar 2009

OSCARSSON

linemus skriver:

Tak for det udførlige svar

Mht. billeder online, så tænkte jeg også på de andre forældre i dagplejen, der ikke bruger baby.dk, men det kan de selvfølgelig komme til.

Sad lige og tænkte på, at det må være det perfekte sted at bo i Skagen som fotograf med det smukke lys der er deroppe og smukke omgivelser...

- Line

Mht. Billeder online.

Ja, det er nemt og koster ikke noget at oprette sig som bruger på Baby.dk for de forældre der ikke idag bruger Baby.dk

Og ja, du kan tro at vi, mig, Ivy, Fie og Erro (vores Schæfer) nyder at bo her oppe med havet på bægge sider og sol opgang på ene kysten samt solnedgang på den andre. Bægge to indenfor 5 min.

Det er bare lækkert...!!!

Mvh

Jan

Anmeld

9. februar 2009

linemus

OSCARSSON skriver:

Mht. Billeder online.

Ja, det er nemt og koster ikke noget at oprette sig som bruger på Baby.dk for de forældre der ikke idag bruger Baby.dk

Og ja, du kan tro at vi, mig, Ivy, Fie og Erro (vores Schæfer) nyder at bo her oppe med havet på bægge sider og sol opgang på ene kysten samt solnedgang på den andre. Bægge to indenfor 5 min.

Det er bare lækkert...!!!

Mvh

Jan

Ej, det lyder skønt. Der har jeg altid godt kunnet tænke mig at bo, men pt. er det bare for langt fra alting

Anmeld

9. februar 2009

OSCARSSON

linemus skriver:

Ej, det lyder skønt. Der har jeg altid godt kunnet tænke mig at bo, men pt. er det bare for langt fra alting

Nej det er ikke,

Det er ikke mere end 35 min. kørsel til Aalborg, hvis man skulle få hvad vi i Sverige kalder for "lappsjuka".

Lapp er et andet ord for Samer der ju bor i Lappland, højest op i Sverige. Og der er langt til nærmeste større by... kan jeg godt fortælle dig. I Lappland kan du køre i timmer uden at se andet en skov og rensdyr.

Danmark er et meget lille land til overfladen, men selvfølgelig alting er relativt...

Mvh

Jan

Anmeld

9. februar 2009

linemus

OSCARSSON skriver:

Nej det er ikke,

Det er ikke mere end 35 min. kørsel til Aalborg, hvis man skulle få hvad vi i Sverige kalder for "lappsjuka".

Lapp er et andet ord for Samer der ju bor i Lappland, højest op i Sverige. Og der er langt til nærmeste større by... kan jeg godt fortælle dig. I Lappland kan du køre i timmer uden at se andet en skov og rensdyr.

Danmark er et meget lille land til overfladen, men selvfølgelig alting er relativt...

Mvh

Jan

Ja, det er rigtig nok - afstandene i DK er jo ingenting i forhold til andre meget større lande. Men ja, alt er relativt

Og 35 min. til Aalborg?? Så må du jo køre batmobil el. lign.

Line - der godt kan få lappsjuka en gang imellem selvom jeg bare bor i Hou (30 min. fra Aalborg)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.