Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
sarahb skriver: Kan jeg bage kanel snegle nu og er de så gode i morgen. Og hvordan opbevares de natten over.Får 24 børnehave børn i morgen og det er nok ret stress hvis de først skal bages i morgen. Hjæææælp..
Kan jeg bage kanel snegle nu og er de så gode i morgen. Og hvordan opbevares de natten over.Får 24 børnehave børn i morgen og det er nok ret stress hvis de først skal bages i morgen. Hjæææælp..
Jakob'sMor skriver: Det kan du godt men vent med at komme glasur på til i morgen. Opbevar dem i en lufttæt pose God fornøjelse i morgen.
Det kan du godt men vent med at komme glasur på til i morgen. Opbevar dem i en lufttæt pose God fornøjelse i morgen.
sarahb skriver: Ja ville lave glasur i morgen i forskellige farver de selv kan vælge. Skal de varmes lidt i morgen eller.. Og lufttæt; en pose uden noget luft i og helt lukket til
Ja ville lave glasur i morgen i forskellige farver de selv kan vælge. Skal de varmes lidt i morgen eller.. Og lufttæt; en pose uden noget luft i og helt lukket til
Jakob'sMor skriver: I en frysepose og så bind en knude eller sæt sådan en klips ting på fra IKEA
I en frysepose og så bind en knude eller sæt sådan en klips ting på fra IKEA
sarahb skriver: Taaaaak så vil jeg straks igang...
Taaaaak så vil jeg straks igang...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128