Har lige haft en super underlig aften. Min kæreste har haft fri fra arbejde i dag, og dagen startede fint. Jeg fik lov til at sove længe (det er meget lang tid siden jeg har gjort det) - helt indtil kl 9.30. Kæresten og sønnen var stået op kl 6 (normalt).
Vi hygger om morgenen, tager ud og spiser til frokost, hjem igen og hygge videre. Puttede sønnen i bad, lavede aftensmad.. Ja så skete det; Under aftensmaden blev min kæreste SUPER underlig.. vores søn var ret træt, og han pylrede en del, til sidst begyndte min kæreste at skælde ham ud over det
(han er 11 mdr).. Så smed han ham bare i seng lige pludselig?! Jeg stod bare ?????
Spurgte hvad han lige havde gang i, og dertil svarede han at han fanme ikke kunne overskue det lige nu fordi han havde det dårligt. Han havde åbenbart ondt i maven og i en tand.. Så gik han ud og røg, snakkede ikke ti lmig.. sagde "du kan bare tage TV'et........" snakkede ikke mere til mig, svarede mig ikke når jeg spurgte om noget, og pludselig gik han ind i soveværelset og slukkede lyset og lukkede døren.. råbte så til ham "hvad laver du????" "går i seng!! GIDER IKK SKÆNDES MED DIG! GODNAT!!!!!!!!" ... Okay.. Hvad skete der ?? kl var halv syv, og han gik i seng - gør han altså aldrig..
gik bare ind og tog min dyne og pude og nu sover jeg altså på sofaen i nat.. gider simpelthen ikke det her bøvl med ham!!!
Kan sku ikke finde ud af, om han oprigtig har det dårligt (og hvis han har, så giver detham ikke ret til at opføre sig på den måde!!)
Nå, skulle bare have noget luft 
Anmeld