Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
B&J skriver: FANTASTISK ja så er det en super dejlig vogn
FANTASTISK ja så er det en super dejlig vogn
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
NNM skriver: jep. føler ikk længere det er pinligt at gå tur med lillepigen. det syntes jeg det var med den anden.
jep. føler ikk længere det er pinligt at gå tur med lillepigen. det syntes jeg det var med den anden.
ja så er det lækkert med en ny fin barnevogn
B&J skriver: ja så er det lækkert med en ny fin barnevogn
NNM skriver: jep. vi har købt ny barnevogn idag. en safe performence lux fra bilka.det var den sidste model der var, de kunne ikk få flere hjem så vi fik demo modellen til kun 1799. der fulgte lift og pusletaske med i prisen. er bare så sikker på vi bliver glade for den. her er lige et billed lånt fra nettet.
jep. vi har købt ny barnevogn idag. en safe performence lux fra bilka.det var den sidste model der var, de kunne ikk få flere hjem så vi fik demo modellen til kun 1799. der fulgte lift og pusletaske med i prisen. er bare så sikker på vi bliver glade for den. her er lige et billed lånt fra nettet.
Fin barnevogn
Den du viser på billede ligner rigtig meget en Trille Dream?
HEY! Det er jo min barnevogn!!!!
Eller... Vores hedder Safe Perfomance. Kan ikke lige huske om den hed LUX også Men det mener jeg stærkt Og den ligner på en prik
Barnepigen skriver: Fin barnevogn Den du viser på billede ligner rigtig meget en Trille Dream?
rikkeregnbue skriver: HEY! Det er jo min barnevogn!!!! Eller... Vores hedder Safe Perfomance. Kan ikke lige huske om den hed LUX også Men det mener jeg stærkt Og den ligner på en prik
Sikke en lækker karet
NNM skriver: det er en lækker vogn. er kun tilfreds med vi købte den.
det er en lækker vogn. er kun tilfreds med vi købte den.
Er også super tilfreds Den er dejlig let at køre med Nu glæder jeg mig bare til at få den brugt når baby kommer
Kan godt forstå du er glad for den
NNM skriver: okay. men det er det ikk det er en safe perfomance LUX købt i bilka. den er rigtig lækker.
okay. men det er det ikk det er en safe perfomance LUX købt i bilka. den er rigtig lækker.
Okay
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128