Er bange for det sker igen...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. november 2011

Chalala85

Lilje82 skriver:

Ja man kan undre sig, er bange for man selv kan bede om det, det gjorde jeg og alligevel blev det først dagen før vi tog hjem, vi var indlagt en uge.

Hold da op.. det var lang tid at vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. november 2011

Chalala85

Toshiba skriver:

kan godt forstå dig...

jeg har dog ikke fået store børn og heller ikke kejsersnit

- men første fødsel varede 46 timer

sååå var skide nervøs her 2. gang. (havde sagt til min mor hun skulle stoppe det hvis de ville pine mig igen- og bare køre mig til kejsersnit)

men det tog kun 3½ time fra jeg "vidste" NU var veerne kommet for at blive

Håber du render lige så let igennem denne gang

Det håber jeg virkelig også jeg gør. Jeg kan slet ikke overskue sådan en fødsel som sidst..

Men satser på at lægen jeg skal til samtale med forstår mig og vi sammen kan finde et godt forløb.

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

Chalala85 skriver:

Det håber jeg virkelig også jeg gør. Jeg kan slet ikke overskue sådan en fødsel som sidst..

Men satser på at lægen jeg skal til samtale med forstår mig og vi sammen kan finde et godt forløb.

sørg for at lave klare aftaler med den/dem der skal med - så de evt. kan sige fra - og forslå en anden løsning end alm. fødsel - hvis det bliver umenneskeligt for dig..

Jeg havde snakket meget med min mor om det - og vi var helt enige om hvornår vi ville slå bremsen i denne gang.. Det gjorde mig ufattelig tryg.

Anmeld

1. november 2011

1012lmp

Chalala85 skriver:

Det lyder som en rigtig god plan og nej det burde være umuligt at have så slem en fødsel 2 gang.. det må ikke ske

Tror jeg ikke det gør

Anmeld

1. november 2011

Chalala85

Toshiba skriver:

sørg for at lave klare aftaler med den/dem der skal med - så de evt. kan sige fra - og forslå en anden løsning end alm. fødsel - hvis det bliver umenneskeligt for dig..

Jeg havde snakket meget med min mor om det - og vi var helt enige om hvornår vi ville slå bremsen i denne gang.. Det gjorde mig ufattelig tryg.

Det tror jeg også bliver nødvendigt. For når først man har ondt orker man jo ikke lige at tage kampen op.

Anmeld

1. november 2011

Toshiba

Chalala85 skriver:

Det tror jeg også bliver nødvendigt. For når først man har ondt orker man jo ikke lige at tage kampen op.

nej... så en plan var det jeg selv fik ro i sindet af...

Anmeld

1. november 2011

Chalala85

Toshiba skriver:

nej... så en plan var det jeg selv fik ro i sindet af...

Det satser jeg også på det vil blive for mig

Anmeld

1. november 2011

Moar2011

Chalala85 skriver:

Hej piger...

For at gøre en laaaaang historie kort, så var min sidste fødsel ikke så herlig. Havde veer i 3 døgn, nåede endelig til presveerne da de fandt ud af Mikkel stod forkert, det for endte jeg i AKS. De skøb Mikkel til at veje 3500g men da han kom ud var han 4250g en ordentlig basse.

De sagde efterfølgende at hans størrelse godt kunne have indvirkning på det gik som det gik.

Derfor er jeg nu begyndt at bekymrer mig enormt meget... hvad hvis nu bøvsen bliver en stor baby, er der så chance for en helvedes fødsel igen?

Kan man anmode om at få en vægtscanning?? Jeg skal til en læge samtale d 20/11 ´på Herlev for at snakke mit tidligere forløb igennem og jeg overvejer lidt at nævne det der...?

Tak fordi du læste med.

det synes jeg helt bestemt du skal spørg om - kan huske at fordi jeg ikke er så høj fik jeg tilbudt 2 vægtscanninger, for at holde øje med bassens vægt, så netop sådan noget som dit ikk ville ske. men jeg nået ikke så langt da jeg fødte 33+3 - men synes klart du skal snakke med dem om dine bekymninger. du får et kram herfra

Anmeld

1. november 2011

Chalala85

Babyklar skriver:

det synes jeg helt bestemt du skal spørg om - kan huske at fordi jeg ikke er så høj fik jeg tilbudt 2 vægtscanninger, for at holde øje med bassens vægt, så netop sådan noget som dit ikk ville ske. men jeg nået ikke så langt da jeg fødte 33+3 - men synes klart du skal snakke med dem om dine bekymninger. du får et kram herfra

1000 tak Jeg ser også mere og mere frem til den samtale så jeg kan får lidt ro omkring det hele

Anmeld

1. november 2011

lisbethita

Chalala85 skriver:

Tak smukke Har termin d. 11/3-12

Super tidspunkt! JEg havde termin med Smilla 16/3 :-) SPÆNDENDE!!!!!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.