Bleer med lotion??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Ville du købe bleer med lotion i?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.261 visninger
22 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Min kæreste er igang med et projekt hvor de skal finde på en masse idéer til et produkt de kan sælge.

Dette er én af idéerne... Hvad siger du til det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Man må meget gerne begrunde sit svar

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Det koster ingenting at stemme altså....

Bare stem i behøver ikke svare, men man kan svare anonymt hvis det er

Anmeld

31. oktober 2011

-Sigrid-

At have lotion dernede syntes jeg ikke lyder som en god ide, jeg ville i hvert fald ikke gøre det. Normalt prøver jeg at undgå alt alt hvad der minder om lotion til min datter, og jeg regner at jeg ville have det på samme måde til ældre mennesker. Keep it simple 

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

At have lotion dernede syntes jeg ikke lyder som en god ide, jeg ville i hvert fald ikke gøre det. Normalt prøver jeg at undgå alt alt hvad der minder om lotion til min datter, og jeg regner at jeg ville have det på samme måde til ældre mennesker. Keep it simple 

Har det selv ligesådan, men han ville have at jeg skulle høre jer herinde, fordi de skal finde ud af om det ville være populært...

Jeg kunne aldrig selv finde på at købe det til vores barn... Man skal jo være tør dernede altid

Anmeld

31. oktober 2011

2721

Jeg har stemt nej til begge dele da jeg som Sigrid ikke syntes lotion høre til der nede

Anmeld

31. oktober 2011

-Sigrid-

Anonym skriver:

Har det selv ligesådan, men han ville have at jeg skulle høre jer herinde, fordi de skal finde ud af om det ville være populært...

Jeg kunne aldrig selv finde på at købe det til vores barn... Man skal jo være tør dernede altid

Det er fair nok at han/du spørge 

Og jeg føder først om 2-3 måneder, så jeg ved det selvfølgelig ikke endnu, men indtil videre går vi efter at have så få "tilsætningsstoffer" som muligt 

Anmeld

31. oktober 2011

twinboys

nej bestemt nej...

Har der ikke været bleer på markedet på et tidspunkt med lotion????

Tror de er væk fra markedet igen...

Mener det var Libero...

Majbritt

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

-Sigrid- skriver:

Det er fair nok at han/du spørge 

Og jeg føder først om 2-3 måneder, så jeg ved det selvfølgelig ikke endnu, men indtil videre går vi efter at have så få "tilsætningsstoffer" som muligt 

Lyder som en god idé

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

twinboys skriver:

nej bestemt nej...

Har der ikke været bleer på markedet på et tidspunkt med lotion????

Tror de er væk fra markedet igen...

Mener det var Libero...

Majbritt

Haha, det var også det jeg sagde til ham... MEN det er jo fint at de sidder og brainstormer, jeg synes bare det lyder som en rigtig doven idé og det ville ikke være godt for nogle parter...

Det der virkelig undrer mig er at idéen kommer fra to social og sundheds assistenter... Jeg er selv kun sosu-hjælper men selv JEG kan se det er en dårlig idé både til ældre og babyer...

Skal lige siges at det ikke er min kærestes idé den her og derfor nedgører jeg ikke ham... Bare lige så folk ikke tror jeg er en biiiatch

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.