så startet vi på noget nyt(;

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

631 visninger
10 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

miinimeal

ja idag startet albert i sin nye DP og jeg startet i Skole(;

jeg er startet på Hotel og Resturante skolen(; hvor jeg tager et 40 ugers forløb og de første 10 uger er jeg i "saltbøssen" hvor jeg kun laver mad og vi er kun 10 i den klasse som er super til mig(;
formålet med denne klasse er at vi alle kan komme igang og få en hverdag uden start med lektier men bare kan vænne os til at komme afsted(;
og idag blev vi kastet ud i at lave mad til godt 90 mennesker,  altså forret, hovederet og dessert(; det var sjovt men en smugle stress var der på(;

og Albert kom i sin nye fantastiske DP idag min mor afleveret ham og hentet ham efter en times tid bare for lige at starte ud igen(; og han har hygget sig og leget med de andre unger(; han har rigtig hygget sig,

og imorgen skal han være der til middag(; heldigvis har jeg en skøn mor som kan hjælpe med at starte op(;

nå men det var lidt her fra(;

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

Nessie

Det lyder da som om I begge har fået en rigtig god start på ugen

Anmeld

31. oktober 2011

TaAsJu

Hvor lyder det dejligt..

Anmeld

31. oktober 2011

Dinsen

Det lyder da bare super... Held og lykke til dig! - og håber det kommer til at gå godt i DP.

Anmeld

31. oktober 2011

miinimeal

Nessie skriver:

Det lyder da som om I begge har fået en rigtig god start på ugen

det har vi, nu mangler jeg bare at albert vænner sig til den nye tid han er allerede træt,

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

alberts mor<3 skriver:

det har vi, nu mangler jeg bare at albert vænner sig til den nye tid han er allerede træt,

Daniel kan heller ikke finde ud af det. Mente kl. 5, at det var ved at være tid til at stå op

Anmeld

31. oktober 2011

miinimeal

Mor til 2, snart 3 skriver:

Hvor lyder det dejligt..

det er det også(; godt med lidt medvind(;

Anmeld

31. oktober 2011

miinimeal

Nessie skriver:

Daniel kan heller ikke finde ud af det. Mente kl. 5, at det var ved at være tid til at stå op

det samme her lidt øv

Anmeld

31. oktober 2011

miinimeal

Dinsen skriver:

Det lyder da bare super... Held og lykke til dig! - og håber det kommer til at gå godt i DP.

mange tak(:

Anmeld

31. oktober 2011

Nessie

alberts mor<3 skriver:

det samme her lidt øv

Håber at det går hurtigt over i en ny rytme.

Min personlige holdning til sommer/vintertid har i flrer år været, at det burde afskaffes. Vi sparer intet ved det, og det gør livet besværligt for mange mennesker og dyr, 2 gange om året

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.