glemt 1 p pille og ammer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

323 visninger
6 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Hej

Skal lige høre alle jeg kloge skønne Tøzer, om i tror jeg kan være blevet gravid.

Jeg havde sex i fredags, men glemte så min p pille lørdag aften og tog så 2 piller søndag aften da jeg opdagede det.

Det var pille nummer 6 i pakken jeg glemte.

Jeg tog på apoteket for at få en fortrydelse pille da jeg opdagede det, da den ville kunne hjælpe i 72 timer, så kunne nå det, men de sagde at når jeg ammede og ikke havde haft sex  efter så kunne jeg ikke være blevet gravid... men synes det er underligt,,, hvad siger I

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

GønskE

Anonym skriver:

Hej

Skal lige høre alle jeg kloge skønne Tøzer, om i tror jeg kan være blevet gravid.

Jeg havde sex i fredags, men glemte så min p pille lørdag aften og tog så 2 piller søndag aften da jeg opdagede det.

Det var pille nummer 6 i pakken jeg glemte.

Jeg tog på apoteket for at få en fortrydelse pille da jeg opdagede det, da den ville kunne hjælpe i 72 timer, så kunne nå det, men de sagde at når jeg ammede og ikke havde haft sex  efter så kunne jeg ikke være blevet gravid... men synes det er underligt,,, hvad siger I

Nej tror jeg ikke, for det prøvede jeg også mange gange så nej

Anmeld

31. oktober 2011

4kløver

Lige for noget helt andet.ved du godt at vis du tager p-piller når du ammer kan det stoppe mælken.
Det anden kan jeg ikke hjælpe med.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

GønskE skriver:

Nej tror jeg ikke, for det prøvede jeg også mange gange så nej

mange tak

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Lige for noget helt andet.ved du godt at vis du tager p-piller når du ammer kan det stoppe mælken.
Det anden kan jeg ikke hjælpe med.

ja det ved jeg godt. har ammet og taget p pille et stykke tid og jeg har stadig mælk nok.  men ved godt at det stopper ved nogen fandt jeg først ud af efter jeg var startede på p piller igen efter en debat herinde ellers vidste jeg det faktisk ikke..

så jeg er bare heldig

Anmeld

31. oktober 2011

4kløver

Anonym skriver:

ja det ved jeg godt. har ammet og taget p pille et stykke tid og jeg har stadig mælk nok.  men ved godt at det stopper ved nogen fandt jeg først ud af efter jeg var startede på p piller igen efter en debat herinde ellers vidste jeg det faktisk ikke..

så jeg er bare heldig

Ja det må jeg sige.. har aldrig været så heldig at kunne amme.

Anmeld

31. oktober 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Ja det må jeg sige.. har aldrig været så heldig at kunne amme.

øv... kan jeg godt forstå.. men ikke så sjovt hvis jeg skal noget så ville det vare dejligt hvis man kunne give flaske uden problemer

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.