Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg skal til at i gang med at sy gardiner til børneværelset, men hvor mange meter stof skal jeg købe til et vindue der måler 133 cm i højden og 124 cm i bredden ?
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
mg91 skriver: Jeg skal til at i gang med at sy gardiner til børneværelset, men hvor mange meter stof skal jeg købe til et vindue der måler 133 cm i højden og 124 cm i bredden ? På forhånd tak
Det kommer jo lidt an på om du skal sy en liftgardin eller almindelige gardiner... Men hvis du skal sy to almindelige gardiner så skal du have 2 meter og 66 cm gardiner. Jeg ville købe 3 meter stof, så har du godt sømmon Hvad slags stof skal du sy af? Du må smidde ind et billede når de er færdige
Morellen skriver: Det kommer jo lidt an på om du skal sy en liftgardin eller almindelige gardiner... Men hvis du skal sy to almindelige gardiner så skal du have 2 meter og 66 cm gardiner. Jeg ville købe 3 meter stof, så har du godt sømmon Hvad slags stof skal du sy af? Du må smidde ind et billede når de er færdige
Tror bare det er almindelige Jeg tænker på sådan nogle med ringe på en gardinstang
Okay så var jeg ikke helt gal på den, havde selv tænkt omkring 3 meter så der også er nok til at sy kanter osv Mht. til stof tænker jeg bare noget alm. bomuld, eller er det helt forkert?
Skal nok smide billede ind når jeg er færdig
mg91 skriver: Tror bare det er almindelige Jeg tænker på sådan nogle med ringe på en gardinstang Okay så var jeg ikke helt gal på den, havde selv tænkt omkring 3 meter så der også er nok til at sy kanter osv Mht. til stof tænker jeg bare noget alm. bomuld, eller er det helt forkert? Skal nok smide billede ind når jeg er færdig
Ok, ja så er du på god vej Almindelig bomuld er helt perfekt Jeg tænkte mere på om der var noget specielt mønster du havde i tankerne Glæder mig til at se
Morellen skriver: Ok, ja så er du på god vej Almindelig bomuld er helt perfekt Jeg tænkte mere på om der var noget specielt mønster du havde i tankerne Glæder mig til at se
Nåeh
Jamen har fundet det fineste grønne stof med ugler, som bare er helt perfekt
Hehe jeg glæder mig godt nok også til at se det men jeg har syet meget som førhen, så burde godt kunne lave noget som jeg kan være bekendt at hænge op
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128