Hvor mange meter stof til gardiner ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.732 visninger
4 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Gry91

Jeg skal til at i gang med at sy gardiner til børneværelset, men hvor mange meter stof skal jeg købe til et vindue der måler 133 cm i højden og 124 cm i bredden ?

På forhånd tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

MorEllen

mg91 skriver:

Jeg skal til at i gang med at sy gardiner til børneværelset, men hvor mange meter stof skal jeg købe til et vindue der måler 133 cm i højden og 124 cm i bredden ?

På forhånd tak

Det kommer jo lidt an på om du skal sy en liftgardin eller almindelige gardiner... Men hvis du skal sy to almindelige gardiner så skal du have 2 meter og 66 cm gardiner. Jeg ville købe 3 meter stof, så har du godt sømmon
Hvad slags stof skal du sy af? Du må smidde ind et billede når de er færdige

Anmeld

31. oktober 2011

Gry91

Morellen skriver:

Det kommer jo lidt an på om du skal sy en liftgardin eller almindelige gardiner... Men hvis du skal sy to almindelige gardiner så skal du have 2 meter og 66 cm gardiner. Jeg ville købe 3 meter stof, så har du godt sømmon
Hvad slags stof skal du sy af? Du må smidde ind et billede når de er færdige

Tror bare det er almindelige  
Jeg tænker på sådan nogle med ringe på en gardinstang

Okay så var jeg ikke helt gal på den, havde selv tænkt omkring 3 meter så der også er nok til at sy kanter osv
Mht. til stof tænker jeg bare noget alm. bomuld, eller er det helt forkert?

Skal nok smide billede ind når jeg er færdig  

Anmeld

31. oktober 2011

MorEllen

mg91 skriver:

Tror bare det er almindelige  
Jeg tænker på sådan nogle med ringe på en gardinstang

Okay så var jeg ikke helt gal på den, havde selv tænkt omkring 3 meter så der også er nok til at sy kanter osv
Mht. til stof tænker jeg bare noget alm. bomuld, eller er det helt forkert?

Skal nok smide billede ind når jeg er færdig  

Ok, ja så er du på god vej Almindelig bomuld er helt perfekt Jeg tænkte mere på om der var noget specielt mønster du havde i tankerne Glæder mig til at se

Anmeld

31. oktober 2011

Gry91

Morellen skriver:

Ok, ja så er du på god vej Almindelig bomuld er helt perfekt Jeg tænkte mere på om der var noget specielt mønster du havde i tankerne Glæder mig til at se

Nåeh  

Jamen har fundet det fineste grønne stof med ugler, som bare er helt perfekt  

Hehe jeg glæder mig godt nok også til at se det men jeg har syet meget som førhen, så burde godt kunne lave noget som jeg kan være bekendt at hænge op  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.