Julegave ideer til de helt små.. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Levi&LilysMor

Ville høre hvad i har af ideer til julegaver til de helt små størrelser... Til jul er min nemlig kun lidt over 2 mdr gammel men vil stadig give en fin julegave da det er hans første jul og han skal også have gave hvis andre skal

Så hvad giver i jeres lille bebs ?? eller kom med gode ideer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

MaybeBaby

LevisMor skriver:

Ville høre hvad i har af ideer til julegaver til de helt små størrelser... Til jul er min nemlig kun lidt over 2 mdr gammel men vil stadig give en fin julegave da det er hans første jul og han skal også have gave hvis andre skal

Uuuuuh, jeg følger lige med her

Anmeld

31. oktober 2011

Kvist

Min søn er fra d. 04.12 så han var kun 20 dage til jul sidste år, så vi gav ham kun et sæt pænt tøj, da jeg sys det var lidt dumt andet.. Da han jo ikke forstod noget, og sov det meste af dagen...

Anmeld

31. oktober 2011

th

LevisMor skriver:

bamse med musik

junior dyne pude

bod med musik

legegulv

Anmeld

31. oktober 2011

Clisolka

Sidste år var min datter 8 uger juleaften, så vi gav ikke det helt vilde, da hun sov det meste af tiden  Vi gav hende den lyserøde drage fra Lamaze (hvilken har været et stort hit) 

Anmeld

31. oktober 2011

Levi&LilysMor

th skriver:

bamse med musik

junior dyne pude

bod med musik

legegulv

De var fine forslag

Anmeld

31. oktober 2011

Levi&LilysMor

Babymor2010 skriver:

Sidste år var min datter 8 uger juleaften, så vi gav ikke det helt vilde, da hun sov det meste af tiden  Vi gav hende den lyserøde drage fra Lamaze (hvilken har været et stort hit) 

Okay , må da lige ind og se hvordan den ser ud , men den skal helst ikke være lyserød her

Anmeld

31. oktober 2011

Clisolka

LevisMor skriver:

Okay , må da lige ind og se hvordan den ser ud , men den skal helst ikke være lyserød her

Lamaze har jo masser af ting - også til drenge  Elgen har også været et hit, da Isabella var mindre 

Anmeld

31. oktober 2011

Levi&LilysMor

Babymor2010 skriver:

Lamaze har jo masser af ting - også til drenge  Elgen har også været et hit, da Isabella var mindre 

ja det er noget godt legetøj,  fandt lige sådan et fint legetæppe med sådan en snurreting man kan lægge dem på også så de kan træne hoved og ryg på den

Anmeld

31. oktober 2011

Clisolka

LevisMor skriver:

ja det er noget godt legetøj,  fandt lige sådan et fint legetæppe med sådan en snurreting man kan lægge dem på også så de kan træne hoved og ryg på den

Ja, de har et super godt udvalg 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.