Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Kære Alle
Vi er 5 piger som er i gang med vores afsluttende projekt. Projektet omhandler børnetøj. Det vil være en kæmpe hjælp hvis i gider bruge 5min på at udfylde vores spørgeskema :-)
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så har jeg udfyldt, kom dog ikke så langt, da jeg ikke bor i KBH-området
Brams skriver: Så har jeg udfyldt, kom dog ikke så langt, da jeg ikke bor i KBH-området
Samme her. Gælder vist ikke for os der ikke bor på Sjælland
Marita skriver: Samme her. Gælder vist ikke for os der ikke bor på Sjælland
Jeg bor endda på Sjælland, men på Stevns, det er nok kun KBH-området
så fik man lige den !!!
StuderendeRUC skriver: Kære Alle Vi er 5 piger som er i gang med vores afsluttende projekt. Projektet omhandler børnetøj. Det vil være en kæmpe hjælp hvis i gider bruge 5min på at udfylde vores spørgeskema :-) Redirect to secure connection (TRYK HER) www.survey-xact.dk Venlig hilsen Julie
så er der svaret, røg dog hurtigt ud da jeg ikke er fra kbh
har svaret og er fra kbh
TUSIND tak til alle jer der har brugt tid på vores spørgeskema.. Og beklager til jer der er blevet sorteret fra. Vi har glemt at skrive at det henvender sig til folk der bor i Region Hovedstaden. Det får vi lige ændret, så vi ikke spilder jeres tid.
Kan dog ikke lige finde ud af hvor vi ændrer det :-)
jeg tænkte lidt...
de 5 min. gik da pænt stærkt...
det var 3 spørgsmål og så var det overstået
men ja, i skulle nok lige have informeret om det, så kunne vi undgå at svare... men nu er det gjort alligevel, og ingen skade er sket...
Done
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128