Nokia n79 ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

320 visninger
3 svar
0 synes godt om
9. februar 2009

Pia.

Nogen der kender denne mobil - godt som dårligt...

Knus Pia, som skal have ny mobil den gamle virker kun når det passer den... men skal helst være en nokia - min søn har en sony ericsson og den lære jeg aldrig, det ved jeg nu, så må hellere holde mig til Nokia, som jeg altid har haft...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. februar 2009

Lonix

Hejsa

Jeg har selv en nokia n79, og den er jeg glad for men...
Hvis det er en ganske almindelig nokia du har nu, så kan det godt være at n79 er lidt svær at finde ud af, for den er ikke som almindelige nokia'er, det er mere en lille computer, men alle de ting den kan, skal oftes købes før man kan bruge dem.
en ting som jeg er meget ked af. At i min gamle tlf, var der en nedtælling funktion som jeg brugte hele tiden, den findes f.eks slet ikke i tlf. det er program du først skal finde og så købe det.
men tilgengæld, så har den god plads til mange kontaktpersoner, og du kan stort set selv tilføje og rette de ting der står ved ver person. så kontaktbogen er rigtig god, og efter hvilken udbyder man har, og hvis man har en hotmail, så kan man tjekke sin email på den også og bruge msn.
Da jeg i sin tid købte min, var det med et lidt dyrt abbonnement, men i det kunne jeg få tv på også, og det kan tlf. også og det er faktisk i ganske god kvalittet. men man bruger det ikke særlig tit.
Nogle gange savner jeg de almindelige nokia, fordi mange af de gængse bruger funktioner man er blevet vant til. er fjernet i denne tlf.
Så er det bare en tlf. til snak, sms. mms så tror jeg ikke denne, er noget for dig.
hilsen Lone

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

Lonix skriver:

Hejsa

Jeg har selv en nokia n79, og den er jeg glad for men...
Hvis det er en ganske almindelig nokia du har nu, så kan det godt være at n79 er lidt svær at finde ud af, for den er ikke som almindelige nokia'er, det er mere en lille computer, men alle de ting den kan, skal oftes købes før man kan bruge dem.
en ting som jeg er meget ked af. At i min gamle tlf, var der en nedtælling funktion som jeg brugte hele tiden, den findes f.eks slet ikke i tlf. det er program du først skal finde og så købe det.
men tilgengæld, så har den god plads til mange kontaktpersoner, og du kan stort set selv tilføje og rette de ting der står ved ver person. så kontaktbogen er rigtig god, og efter hvilken udbyder man har, og hvis man har en hotmail, så kan man tjekke sin email på den også og bruge msn.
Da jeg i sin tid købte min, var det med et lidt dyrt abbonnement, men i det kunne jeg få tv på også, og det kan tlf. også og det er faktisk i ganske god kvalittet. men man bruger det ikke særlig tit.
Nogle gange savner jeg de almindelige nokia, fordi mange af de gængse bruger funktioner man er blevet vant til. er fjernet i denne tlf.
Så er det bare en tlf. til snak, sms. mms så tror jeg ikke denne, er noget for dig.
hilsen Lone

Tak for dit gode svar... er nu brandt lidt varm på den telefon og syntes det lyder rigtig lækkert hvad den kan - 5 megapixel kamera og 4 GB hukommelse er også super med alt min musik og billeder...

Jeg tænker lige lidt endnu, men kunne godt forstille mig det blev den

Tak igen for svar...

Knus Pia.

Anmeld

9. februar 2009

Pia.

Den jeg har nu er forresten en 6500 Classic - den har jeg været super glad for, men der er for mange problemer med den nu... - syntes den er lækker, men som sagt der er lidt mange problmer med den nu - min søster havde også en og den drillede også en del - så tror måske det er denne Nokia model der er lidt noget møg ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.