Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Maja_4000 skriver: Har du en opskrift på en god en ?
Har du en opskrift på en god en ?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jakob'sMor skriver: Ja, http://arla.dk/opskrifter/banankage/ Jeg bruger altid 3 bananer, kan godt lide den rigtig svampet
Ja, http://arla.dk/opskrifter/banankage/ Jeg bruger altid 3 bananer, kan godt lide den rigtig svampet
Maja_4000 skriver: Har du en opskrift på en lækker en ? ;D Mine kogebøger er pakket ned , så den jeg VED er god , kan jeg ikke lige komme til Hehe
Har du en opskrift på en lækker en ? ;D Mine kogebøger er pakket ned , så den jeg VED er god , kan jeg ikke lige komme til Hehe
1 kage - ca. 10 stykker
Pisk æg og sukker til en lys og luftig æggesnaps. Bland mel og bagepulver. Rør mælk, bananmos og limesaft sammen. Vend det i æggene skiftevis med melblandingen. Kom dejen i smurt springform (ca. 22 cm i diameter). Bag kagen midt i ovnen. Prøv med en træpind om kagen er gennembagt. Lad den stå ca. 10 min. ved ovnens eftervarme. Vend den ud på en bagerist.
Ploffer skriver: 1 kage - ca. 10 stykker 2 æg 150 g sukker (ca. 1¾ dl) 150 g hvedemel (ca. 2¾ dl) 2 tsk bagepulver 1 dl mælk 200 g moset banan Evt. 1 spsk friskpresset limesaft Bagetid: Ca. 50 min. ved 175°. Pisk æg og sukker til en lys og luftig æggesnaps. Bland mel og bagepulver. Rør mælk, bananmos og limesaft sammen. Vend det i æggene skiftevis med melblandingen. Kom dejen i smurt springform (ca. 22 cm i diameter). Bag kagen midt i ovnen. Prøv med en træpind om kagen er gennembagt. Lad den stå ca. 10 min. ved ovnens eftervarme. Vend den ud på en bagerist.
Taniakb skriver: Hvad tid ska jeg komme? .. Fik du så lavet en kage ?
Hvad tid ska jeg komme? .. Fik du så lavet en kage ?
Maja_4000 skriver: Ikke endnu .. Kæresten er lige kommet hjem nemlig
Ikke endnu .. Kæresten er lige kommet hjem nemlig
Taniakb skriver: Hihi okay .. Banankage lyder ellers super lækker
Hihi okay .. Banankage lyder ellers super lækker
Maja_4000 skriver: Har kun gulerødder :b
Har kun gulerødder :b
Du kan sagtens lave gulerodskage uden kanel. Vi bruger aldrig kanel til gulerodskage herhjemme Og den bliver super lækker
Maja_4000 skriver: Ja , du må gerne lave en til mig
Ja , du må gerne lave en til mig
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128