Hvorfor gør man det?????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

830 visninger
11 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Sørens

Hej allesammen

Har lige brug for at fortælle at jeg har dummet mig! vil nemlig helst ikke sige det til min mand, da han tror jeg er rigtig "sej" til ikke at teste før tid! Har nemlig ikke gjort det de andre 2 gange! Men men blev sgu lidt for nysgerrig denne gang og øv! testede negativt her til morgen! Og selv om jeg godt ved at den stadig kan være positiv så gjorde det MEGA ondt indeni! Hvorfor er man sådan en idiot!

Jeg har testdag på søndag!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

PernilleogDennis

Sørens skriver:

Hej allesammen

Har lige brug for at fortælle at jeg har dummet mig! vil nemlig helst ikke sige det til min mand, da han tror jeg er rigtig "sej" til ikke at teste før tid! Har nemlig ikke gjort det de andre 2 gange! Men men blev sgu lidt for nysgerrig denne gang og øv! testede negativt her til morgen! Og selv om jeg godt ved at den stadig kan være positiv så gjorde det MEGA ondt indeni! Hvorfor er man sådan en idiot!

Ååårh træls.. Meeeen med testdag på Søndag burde chancerne være gode endnu. Så tab ikke modet..

Anmeld

31. oktober 2011

Sørens

PernilleogDennis skriver:

Ååårh træls.. Meeeen med testdag på Søndag burde chancerne være gode endnu. Så tab ikke modet..

Ååh tak Men det er så svært ikke at gøre

Anmeld

31. oktober 2011

PernilleogDennis

Sørens skriver:

Ååh tak Men det er så svært ikke at gøre

Ja uha, kender det skam.. Og kender også følelsen af at se en negativ. Man bliver slået heeelt ud.. Men test du i weekeden igen, så  jeg fingre og tæer for at der er en bette en i mavsen.

Anmeld

31. oktober 2011

Sørens

PernilleogDennis skriver:

Ja uha, kender det skam.. Og kender også følelsen af at se en negativ. Man bliver slået heeelt ud.. Men test du i weekeden igen, så  jeg fingre og tæer for at der er en bette en i mavsen.

TAK

Anmeld

31. oktober 2011

Wimmie

Sørens skriver:

Hej allesammen

Jeg testede negativ 3 dage før testdag - 2 dage efter testede jeg positiv og på testdagen var mit HCG-tal på 805 

Så bare rolig, det har ingen betydning så tidligt 

Anmeld

31. oktober 2011

Sørens

Wimmie skriver:

Jeg testede negativ 3 dage før testdag - 2 dage efter testede jeg positiv og på testdagen var mit HCG-tal på 805 

Så bare rolig, det har ingen betydning så tidligt 

Åh er det rigtigt? Wauaw Ja nu fik jeg lidt håb igen! Tak

...det eneste der nager stadig er at jeg absolut ingen symptomer har...men har hørt at det sagtens kan være sådan selvom man er gravid!

Anmeld

31. oktober 2011

Wimmie

Sørens skriver:

...det eneste der nager stadig er at jeg absolut ingen symptomer har...men har hørt at det sagtens kan være sådan selvom man er gravid!

Sagtens! Mange symptomer kommer først efter flere uger 

Jeg krydser mine fingre for at det er lykkes for dig, man må jo bevare optimismen 

Anmeld

31. oktober 2011

Sørens

Wimmie skriver:

Sagtens! Mange symptomer kommer først efter flere uger 

Jeg krydser mine fingre for at det er lykkes for dig, man må jo bevare optimismen 

Præcis! Ellers bliver man skør!

Tak

Anmeld

31. oktober 2011

madsenmor

Sørens skriver:

ork du kan sagtens nå at få en positiv test på dette forsøg....

og dette med symptomer så har jeg 3 dejlige børn i forvejen og jeg havde abselut ingen symptomer med nogen af dem før jeg nåede efter 6 månede.... så hold humøret oppe og jeg for at du i løbet at ca en uge står med de 2 fantstiske streger...

skal du have taget bp eller bare hjemme teste???

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.