Jeg bliver sindsyg!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

287 visninger
1 svar
0 synes godt om
31. oktober 2011

Anonym trådstarter

Jeg bor i en villa, og der er en del naboer rundt omkring, den ene af dem fik for et år siden en hund, om dagen er der ingen problemer, MEN om natten for et år siden da den var helt lille havde de bygget et bur til den udenfor som den skulle sove i, der fik de "pænt" a vide at hvis deres lille hvalp lå derude om natten i - grader, så kunne de komme herned og hente den om morgenen.... derefter tog de den da også ind om natten. 

nu IGEN et år efter er der problemer.. de lukker den ALTID ud omkring kl. 00 og så står den bare og gør, det gør den til der er en af naboerne der brokker sig.. der kan nemt gå en time.. og for os der skal tidelig op, er det altså ikke særlig fedt ... 

mit spørgsmål er så, om der er noget man kan gøre ?? hvem skal man kontakte hvis man vil klage  

Alle råd (undtagen vat og ørepropper) er velkomne 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. oktober 2011

SussieThyssen

Anonym skriver:

Jeg bor i en villa, og der er en del naboer rundt omkring, den ene af dem fik for et år siden en hund, om dagen er der ingen problemer, MEN om natten for et år siden da den var helt lille havde de bygget et bur til den udenfor som den skulle sove i, der fik de "pænt" a vide at hvis deres lille hvalp lå derude om natten i - grader, så kunne de komme herned og hente den om morgenen.... derefter tog de den da også ind om natten. 

nu IGEN et år efter er der problemer.. de lukker den ALTID ud omkring kl. 00 og så står den bare og gør, det gør den til der er en af naboerne der brokker sig.. der kan nemt gå en time.. og for os der skal tidelig op, er det altså ikke særlig fedt ... 

mit spørgsmål er så, om der er noget man kan gøre ?? hvem skal man kontakte hvis man vil klage  

Alle råd (undtagen vat og ørepropper) er velkomne 

Politiet..en underskriftindsamling til politiet/ejerne.
Det er den eneste mulighed.

Vi har haft det samme problem her..og umiddelbart virkede det ikke..politiet kom dog ud og besøgte adressen og efter et par måneder blev hundene heldigvis så fjernet..men damn..jeg føler med dig.

Kærligst
Sussie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.